پیاده‌روی اربعین، از میدان امام حسین(ع) تا حرم سیدالکریم(ع)

خانه / مطالب و رویدادها / پیاده‌روی اربعین، از میدان امام حسین(ع) تا حرم سیدالکریم(ع)

روز شنبه همزمان با اربعین حسینی، عزاداران سید و سالار شهیدان از میدان امام حسین(ع) به سوی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) که زیارتش معادل زیارت کربلاست، به پیاده‌روی می‌پردازند.

در روز شنبه 22 آذر 1393 مصادف با اربعین حسینی، عزاداران سید و سالار شهیدان از میدان امام حسین(ع) به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پیاده‌روی می‌پردازند.

این حرکت خودجوش مردمی به تاسی از زائران پیاده اباعبدالله حسین(ع) که هر ساله از مسیرهای گوناگون خود را به حرم مطهر این امام بزرگوار می‌رسانند، برگزار می‌شود. امسال نیز در روز شنبه 22 آذر 1393، عاشقان حسینی راس ساعت 6:30 صبح در میدان امام حسین(ع) گرد هم آمده و از ساعت 7 صبح راهپیمایی به سمت حرم سیدالکریم(ع) آغاز می‌شود. دلسوختگان سید و سالار شهیدان مسیر 14 کیلومتری را از میدان امام حسین(ع) آغاز و با گذر از ایستگاه‌های میدان شهدا، میدان خراسان، میدان شوش و سه‌راه ورامین (شهرری)، طبق زمان برنامه‌ریزی شده ساعت 11:15 به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرفیاب می‌شوند.

بر اساس این گزارش امسال نیز عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) در مسیر پیاده روی عزاداران ایستگاه‌های پذیرایی متعددی را بنا خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *