پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی

خانه / اختصاصی هیأت / پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی

مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی، روز سه شنبه 24 اسفند ماه به ملکوت اعلی پیوست. این مرجع عالیقدر سال ها به تدریس و تحقیق اشتغال داشه، آثار متنوع به زبان‌های فارسی، اردو و عربی به گسترش مرزهای فرهنگی شیعه تاثیر بسزایی داشته است.

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، روح پاک عالم وارسته و مردمی، مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی، روز سه شنبه 24 اسفند ماه به ملکوت اعلی پیوست. این مرجع عالیقدر سال ها به تدریس و تحقیق اشتغال داشه، آثار متنوع به زبان‌های فارسی، اردو و عربی به گسترش مرزهای فرهنگی شیعه تاثیر بسزایی داشته است.

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی
پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی

پیام تسلیت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه عالیقدر، مرجع بصیر، پارسا و پرهیزگار، آیت الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی رضوان الله علیه، باعث تألم و تأثر گردید.

این فقیه عالیقدر از دانش اموختگان ممتاز آیات و اساتید بزرگی چون بروجردی، گلپایگانی و به خصوص حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به شمار رفته و با تالیف آثاری مختلف در گسترش مرزهای فرهنگی شیعه نستوه بودند.

رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در پی فقدان این عالم وارسته و مردمی این گونه فرمودند: «این مرجع معظم در قضایای گوناگون انقلاب و مسائل کشور همواره وفادارانه در کنار مردم و پشتیبان نظام مقدس بودند و خدمات ارزشمندی کرده‌اند که موجب فیض و رحمت الهی است ان‌شاءالله.»

ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام با تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان، ارادتمندان ، مقلدان این عالم وارسته بویژه بیت شریف ایشان از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *