پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد به مناسبت ارتحال آیت الله شاهرودی

خانه / استان ها / پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد به مناسبت ارتحال آیت الله شاهرودی

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتشار پیامی درگذشت عالم گرانقدر آیت‌الله سیدمحمد شاهرودی را تسلیت گفت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتشار پیامی درگذشت عالم گرانقدر آیت‌الله سیدمحمد شاهرودی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی درگذشت عالم گرانقدر و بصیر، فقیه وارسته حضرت آیت‌الله سید محمد شاهرودی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام آمده است: ارتحال عالم گرانقدر و خدوم حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی ضایعه‌ای بزرگ برای اسلام و مکتب تشیّع و برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این عالم برجسته و متواضع که هم از مدرّسین عمق‌بخش به شاگردان در حوزه علمیه و هم از جهادگران عرصه صلاح‌بخشی به جامعه انسانی و هم از زجر دیده‌های زندان بعثی عراق بود، در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی با وجود موقعیّت علمی و حوزوی و داشتن کرسی های مملو از شاگرد علمی امّا خدمت به نظام اسلامی را ترجیح داد و در اوج تواضع در خدمت امام راحل و در خدمت مقام معظم رهبری از هیچ امری فروگذار نکرد.

این مرجع فرزانه و این عالم گرانمایه حقّ بزرگی برانقلاب اسلامی و برآزادی خواهان و حوزه‌های علمیه دارد، خدای بزرگ بر علوّ درجاتش افزوده و با اجداد طاهرش محشور فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در بخش دیگری از پیامش این ضایعه و ثلمه عظیم را محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم و معزّز رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم مؤمن و عزادار تسلیت گفت.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *