پیام نماینده ولی فقیه دربام ایران چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / پیام نماینده ولی فقیه دربام ایران چهارمحال وبختیاری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی شهادت سرکار خانم نورمند و شهید محمدیوسفی را تبریک و تسلیت گفتند.

پیام شهادت شهیدان سلامت و امنیت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی شهادت سرکار خانم نورمند و شهید محمدیوسفی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام را با هم مطالعه می کنیم …

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز برای استان چهارمحال و بختیاری از روزهای ماندنی است، روزی که در دو عرصه متفاوت، دو شهید و دو فداکار ایثارگر را بر دوش گرفته و بدرقه جنة اللقاء نمودند، شهیدی در عرصه سلامت و شهیدی در عرصه امنیت، شهدایی که در انتظار چنین لحظات شیرینی بودند و از خدای متعال این فوز عظیم را مسئلت می داشتند.

مرحومه شهیده سرکار خانم نورمند و مرحوم شهید محمد یوسفی به قرب الهی بار یافتند و به خیل شهدای ملکوتی پیوستند.  هنیئا  لهم، گوارای وجودشان باد این ضیافت و این جایگاه و منزلت رفیع.

اما آنچه به ملحق نشده ها می گویند آن است که مهیا باشید، بشارتی عظیم میدهند که نهراسید و از راه نمانید، که خوش  عاقبت ترینها کسانی اند که جهاد فی سبیل الله را در همه عرصه ها سرلوحه امورشان قرار داده و هیچ مانع  و رادعی در راه نمی بینند و همه وجودشان را وقف کارهای محسنانه و خدمات مومنانه می‌کنند.

امروز این پیام در کادر درمان کشورمان و در نیروی انتظامی میهن مان، به طور برجسته و محسوس به چشم می‌خورد و همه آماده اند تا لبیک گوی شهدای عزیز باشند، به همه آنها خدا قوت می گوییم و برایشان آرزوی توفیق داریم.

این شهادت را که در روز ارتحال بانوی ملکوت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشییع و خاکسپاری  انجامید، تبریک و تسلیت می گویم و برای بازماندگان و همکاران این دو عزیز صبر و اجر مسألت دارم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

محمد علی نکونام

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *