پیکر آیت الله خسروشاهی فردا در تهران تشییع می‌شود

خانه / مطالب و رویدادها / پیکر آیت الله خسروشاهی فردا در تهران تشییع می‌شود

حجت الاسلام محمدباقر کریمیان ، با ابراز تأسف و تاثر از درگذشت استاد حوزه مرحوم آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، اظهار داشت: حضرت آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی(رحمة الله علیه)، بعد از نماز صبح امروز، به علت کهولت سن و بیماری که در چند سال گذشته با آن درگیر بودند، به ملکوت اعلی پیوستند.

حجت الاسلام محمدباقر کریمیان ، با ابراز تأسف و تاثر از درگذشت استاد حوزه مرحوم آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، اظهار داشت: حضرت آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی(رحمة الله علیه)، بعد از نماز صبح امروز، به علت کهولت سن و بیماری که در چند سال گذشته با آن درگیر بودند، به ملکوت اعلی پیوستند.

داماد مرحوم آیت الله خسروشاهی، گفت: از آن جایی که این استاد برجسته سال های سال در مدرسه علمیه مروی به تربیت طلاب اهتمام داشتند، مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی(رحمة الله علیه)، ساعت ۸:۳۰ صبح فردا یکشنبه، سوم بهمن ماه و پس از انجام مراسم وداع طلاب و اساتید حوزه علمیه مروی تهران با پیکر ایشان، از جلوی این حوزه انجام خواهد شد تا در نهایت در امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در شهر ری، به خاک سپرده شوند.

وی با بیان این که اُنس با اهل بیت(علیهم السلام) ویژگی بارز این استاد فقید حوزه علمیه تهران بود، خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله خسروشاهی در سال های اخیر با بیماری درد پهلو مواجه بودند و به همین جهت، همواره به یاد حضرت زهرا(سلام الله علیه) می افتادند و برای نزدیکی به خدای متعال، به ایشان توسل می کردند.

خاطرنشان می شود، مرحوم آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از شاگردان برجسته امام خمینی(رحمة الله علیه) و علامه طباطبایی(رحمة الله علیه) بودند که تا آخر عمر کرسی تدریس را رها نکرده و به تربیت طلاب اهتمام داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *