پیکر پاک و مطهر شهید عالی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

خانه / استان ها / سیستان و بلوچستان / پیکر پاک و مطهر شهید عالی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک و مطهر شهید روح الله عالی فرمانده گردان کورین تیپ 110 سلمان /پنجشنبه/ بر دستان مردم شهید پرور زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

آنان که ندای امام و مقتدای خویش را لبیک گفتند، انسان هایی که گفتارشان و کردارشان یکی بود و عملشان بیانگر ایمان آنها بوده، آنان که رفتند تا دیگران بمانند، قهرمان پیشتاز میادین نبرد که همه هستی خویش را برای عزت و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بخشیدند و عاشقانه بسوی معبود شتافتند.

امروز که مصادف با وفات اسوه استقامت بود،مردم شهید پرور زاهدان بار دیگر جوانی غیور از خطه خود را نثار انقلاب و رهبر عزیزمان کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام‌ استان سیتان و بلوچستان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و فرماندهان نظامی بخصوص سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ،سردار مارانی ، سردار باغبانی و سردار معروفی در کنار مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان از مسجد جامع تا گلزار شهدای زاهدان تشییعع شد و سپس در این گلزار شهدا زاهدان به خاک سپرده شد.

شهید عالی امروز در زمره ابر مردان تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی از جمله شهید بهشتی ها، رجایی ها، باهنر ها، صیادها و صدها شهید برجسته کشور قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *