چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق

خانه / استان ها / چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق

چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و شهدای دانشجو شهرستان بافق با حضور امام جمعه و جمعی از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و مسئولین در محل مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد برگزارگردید.

در ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد جواد رایگان قاری قرآن تلاوت شد و سپس دکلمه خوانی امیرحسین یاراحمدی و اجرای گروه سرود جامعه معلولین و گروه رهروان ولایت انجام گرفت.

سخنران ویژه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی دبیر مجمع مبلغین تهران طی سخنانی معروفترین صفات حضرت علی(ع) را مدح ایشان دانست و گفت: در ارتباط بین قرآن و حضرت علی(ع)،همانطور که کسی نتوانست یک آیه مانند قرآن بیاورد، کسی چون امیر المومنین نیز نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه قرآن در موارد متعدد از امیرمومنان یاد کرده است،افزود: برجسته ترین فرد قرآنی علی (ع) است.

اخبار هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و شهدای دانشجو شهرستان بافق با حضور امام جمعه و جمعی از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و مسئولین در محل مسجد ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف دانشگاه آزاد برگزارگردید.

در ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد جواد رایگان قاری قرآن تلاوت شد و سپس دکلمه خوانی امیرحسین یاراحمدی و اجرای گروه سرود جامعه معلولین و گروه رهروان ولایت انجام گرفت.

سخنران ویژه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی دبیر مجمع مبلغین تهران طی سخنانی معروفترین صفات حضرت علی علیه السلام را مدح ایشان دانست و گفت: در ارتباط بین قرآن و حضرت علی علیه السلام،همانطور که کسی نتوانست یک آیه مانند قرآن بیاورد، کسی چون امیر المومنین نیز نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه قرآن در موارد متعدد از امیرمومنان یاد کرده است،افزود: برجسته ترین فرد قرآنی علی علیه السلام است.

حجت الاسلام ادیب یزدی تصریح کرد: قرآن شناسنامه مولا علی علیه السلام است.  قرآن لفظ است وعلی ملفوظ، قرآن جسم است وعلی روح، قرآن طرح و امیرمومنان اجرا است.

وی تاکید کرد: بعد از رسول خدا علیه السلام هیچ کس مانند علی علیه السلام به قرآن نزدیک نیست.

دبیر مجمع مبلغین تهران با تاکید بر اینکه از قرآن و ولایت فاصله نگیرید، یادآور شد: سختی ها می گذرد و دوران آسایش خواهد رسید.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت برگزاری مجالس شهدا گفت: محفل بزرگداشت شهدا،مجلس بیعت با رهبری است.

ادیب یزدی ایجاد تردید در جامعه را از مهمترین ترفندهای دشمن عنوان کرد و افزود: نگذارید دشمن شما را به شک بیندازد و پیام های آنان شما را دچار ترس کند،چرا که معلم ما امام امت است و با علم زیاد خود هدایتگر ما خواهد بود.

وی یکی از محکمترین مستندات حقانیت را شهدای گمنام  دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: (( گمنام ترین سرباز حضرت علی علیه السلام است.)) چرا که بعد از شهادت مرقدش گمنام بود و حضرت زهرا(س) نیز شهیده گمنام است.

دبیر مجمع مبلغین تهران شهدا را گره گشای مشکلات دانست که روح مطهرشان شاهد بر ما می باشد و دعایشان مستجاب خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ شهادت و ایثار افزود: اکنون دشمن سپاه پاسداران که بر ساختار دین است را تروریست جلوه می دهد. کار ترامپ نشانه ی حماقت وی بود و منجر شد تا مردم اخلاص سپاه را بفهمند.

حجت الاسلام ادیب یزدی خاطر نشان کرد: به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بساط داعش از سوریه جمع شد.

در پایان این مراسم محسن محمدی پناه مداح اهل بیت علیه السلام در رثای شهیدان و اهل بیت علیه السلام مدیحه سرایی کرد.

قابل ذکر است نمایشگاهی جنب گلزار شهدای گمنام و مسجد ولی عصر عجل الله تعالی فرج الشریف با غرفه های فرهنگی .ایثار و شجاعت و فضای مجازی و صنایع دستی دایر بود

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *