چهارمین جلد کارنامه لشگر ۲۷ محمدرسول الله چاپ می‌شود

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / چهارمین جلد کارنامه لشگر ۲۷ محمدرسول الله چاپ می‌شود

چهارمین جلد از کارنامه لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله در سال‌های دفاع مقدس با تحقیق و پژوهش گلعلی بابایی و حسین بهزاد توسط نشر ۲۷ بعثت چاپ می‌شود.

 چهارمین جلد از کارنامه لشگر ۲۷ محمدرسول الله در سال های دفاع مقدس با تحقیق و پژوهش گلعلی بابایی و حسین بهزاد تا چندی دیگر توسط نشر ۲۷ بعثت چاپ می‌شود.

کارنامه عملیاتی لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله، یکی از مجموعه هایی است که این ناشر چاپ می‌کند و تا به حال ۲ جلد اول آن چاپ شده است. این دو جلد، ۲ سال از حضور این لشگر را در سال‌های جنگ به صورت روزشمار در بر می گیرد. سومین جلد از این مجموعه هنوز چاپ نشده و منابع جلد چهارم کامل شده اند.

پس از ۲ جلد اول، نوبت به مطالب مربوط به عملیات خیبر است و می توان گفت، چهارمین جلد از این مجموعه، فعالیت‌ها و عملیات های لشگر ۲۷ را در سال چهارم جنگ ایران و عراق در بر می‌گیرد. این کتاب قرار است با نام «شراره های خورشید» چاپ شود. قرار است این کتاب در مراسمی رونمایی شود.

خاطرات پروانه چراغ‌نوروزی همسر شهید حسین همدانی هم از دیگر کتاب های جدید نشر ۲۷ است که قرار است در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شود. مصاحبه و گفتگوهای این کتاب با عنوان «خداحافظ سالار» به قلم حمید حسام نوشته و تدوین شده است.

«دیدار جان» اثر فاطمه وفایی زاده شامل زندگینامه سردار شهید مهدی بخشی از دیگر آثار جدید این ناشر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *