چهارمین یادواره شهدای شيخ شبان، روستاي نمونه ايثارگري کشور+تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / چهارمین یادواره شهدای شيخ شبان، روستاي نمونه ايثارگري کشور+تصویر

سردارفرمانده سپاه صاحب الزمان(ارواحنافداه)اصفهان عملیات های رزمندگان اسلام دردفاع مقدس(آزادی خرمشهر)را بزرگترین شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهدای استان چهارمحال و بختیاری در یگان هایی که حضور داشتند افتخارات بزرگی را رقم زدند.

رزمندگان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگ رقم زدند

سردارفرمانده سپاه صاحب الزمان(ارواحنافداه)اصفهان عملیات های رزمندگان اسلام دردفاع مقدس(آزادی خرمشهر)را بزرگترین شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهدای استان چهارمحال و بختیاری در یگان هایی که حضور داشتند افتخارات بزرگی را رقم زدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمین یادواره شهدای شيخ شبان، روستاي نمونه ايثارگري کشور با حضور مسئولان ،علما،خانواده معظم شهدا ، یادگاران سالهای دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم ولایتمدار درحسینیه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام این روستا برگزارشد.

سردار سرتیپ پاسدارحاج غلامرضا سلیمانی دراین مراسم باشکوه باگرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا برای حفظ انقلاب و اسلام، گرانمایه ترین داشته خود که جانشان بود تقدیم کردند .

 

وی عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ داخلی، منطقه و جهان بود این پیروزی نه تنها یک سر آغاز بود بلکه یک جریان کوبنده و انقلابی در جهان غرب بود، اسلام ناب در میان ملتی که تشیع سرلوحه کار آن ها بود ، یک تحرک بزرگ ایجاد کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی را در پی داشت، بیان کرد: بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب در بعد داخلی تشکیل حکومت اسلامی که همان حکومت مردم سالاری دینی است.

 

وی به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا تمام قدرت خود را بر روی ایران متمرکز کرده بود تا خاورمیانه را کنترل کند.

 

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه امریکا یک راهبرد دارد که در این راهبرد خاورمیانه را قلب زمین می دانند، افزود: آمریکا بر این باور است که هر کس که بر خاورمیانه تسلط داشته باشد در حقیقت بر جهان تسلط خواهد داشت.

 

سردار فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (ارواحنافداه) افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد، ایران که حساس ترین بخش قلب زمین محسوب می شود از سیطره آمریکا خارج شود، که این مهم تحولی بزرگی برای جهان محسوب می شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به دست آمد، تصریح کرد: آمریکایی ها گمان نمی کردند که این اتفاق بزرگ در ایران رخ دهد چرا که در گزارشات چند ماه قبل از پیروزی انقلاب خود آورده اند که هیچ گونه تهدیدی متوجه حکومت پهلوی نیست.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را غافلگیر کرد، گفت: انقلاب اسلامی در دنیای اسلام یک پدیده نو و شگفت انگیز بود که بدنبال آن دشمنی های دنیای استکبار علیه ما آغاز شد.

 

سردار فرمانده سپاه صاحب الزمان (ارواحنافداه) اصفهان، تداوم دشمنی استکبار با ما را به دلیل از دست دادن حساس ترین منطقه غرب آسیا دانست و بیان داشت: ملت بزرگ ایران بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال جنگ نبود اما جهان غرب و بسیاری از کشورها از صدام حمایت کردند وارتش بعث به ایران حمله کرد.

 

وی با اشاره به بمباران و اشغال شهرهای مختلف کشور در دوران دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) خطاب به جهان اعلام کردند که دزدی آمده و سنگی پرتاب کرده است و ملت ایران چنان سیلی به آن خواهد زد که نتواند از جای خود برخیزد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای ما هیچکدام نظامی حرفه ای نبودند واز اقشار مختلف همچون دانش آموز، معلمان، کشاورزان و … بودند که به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام به میدان آمدند و جان خود را فدا کردند.

 

سردارفرمانده سپاه صاحب الزمان(ارواحنافداه)اصفهان عملیات های رزمندگان اسلام دردفاع مقدس(آزادی خرمشهر)را بزرگترین شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهدای استان چهارمحال و بختیاری در یگان هایی که حضور داشتند افتخارات بزرگی را رقم زدند.

 

وی به 4 عملیاتی که در دوره بنی صدر اجرایی شد اشاره داشت و افزود: جمهوری اسلامی ایران در 4 عملیاتی که با مدیریت بنی صدر اجرایی شد شکست خورد اما از زمانی که بنی صدر عزل شد و نیروهای مردمی وارد میدان شدند موفقیت های پی در پی را شاهد بوده ایم و برای یکبار برای همیشه لشکر صدام شکست خورد.

 

سردار فرمانده سپاه صاحب الزمان (ارواحنافداه)اصفهان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد، عنوان داشت: اراده ملت ما نشان داد که حامی اسلام و انقلاب هستند.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه جنگ تحمیلی با عزم و اراده مردم برای انقلاب اسلامی از یک چالش و تهدید بزرگ به یک فرصت تبدیل شد، اظهار کرد: مدیریت الهی ولایت فقیه، ما را در تمامی نبردها در برابر استکبارهای جهانی به پیروزی رسانده است.

 

این مقام مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای خود با دشمنانش نبرد می کند و آنان را شکست می دهد و این نتیجه مدیریت صحیح الهی ولایت فقیه است.

 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار امنیتی است، عنوان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و شرایط را بشناسیم و بدانیم که راه ولایت فقیه تنها راه رسیدن به کمال و سعادتمندی است.

گفتني است: روستاي نمونه ايثارگري شيخ شبان در طول دفاع مقدس 84 شهيد تقديم نظام اسلامي نموده است.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حسین دهقانی

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *