کارگاه پرچم داران مقابله با جنگ نرم در اردل

خانه / استان ها / کارگاه پرچم داران مقابله با جنگ نرم در اردل

%d8%b1%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%841

کارگاه آموزشی توجیهی “مادران، پرچم داران مقابله با جنگ نرم” توسط پایگاه مقاومت زکیه اردل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ این برنامه با محوریت بررسی آسیب های ماهواره، اینترنت و مسئولیت زن در اسلام؛ با حضور مادران به مدت هشت روز (هشت کارگاه) همراه با برگزاری مراسم عزاداری و قرائت دعا در اردل برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با حضور در جمع بانوان بسیجی، بیان داشت: ماهواره باعث بی حجابی و سستی ایمان در خانواده ها می شود.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: بی حجابی خود باعث از بین رفتن شخصیت زن و ایجاد ناامنی برای او، سستی بنیان خانواده ، گسترش فساد در جامعه و ضربه به فعالیت ها و مسئولیتهای اجتماعی می شود.

وی، ادامه داد:‌ بیشتر قربانیان آثار مخرب آزادی غربی در جوامع امروزی زنان بوده اند .

حجت الاسلام رضایی گفت: سرمایه داران با استفاده از اهرم تبلیغ، زنان را وسیله تبلیغ برای به فروش رساندن محصولاتی مثل لوازم آرایشی و لباس و… می کنند، تا بازار مصرف بیشتری ایجاد کنند.

وی، تصریح کرد: ماهواره،‌ اینترنت و شبکه های اجتماعی و … از جمله ابزاری است که در اختیار سودجویان قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضایی، مضرات ماهواره را با بیان روایتی ازاامام صادق (علیه السلام) تشریح کرد و گفت: امام صادق علیه السلام می فرمایند: لباس دشمنان مرا نپوشید، غذای آنان را نخورید و از راه آنان نروید (آنان را الگوی خود قرار ندهید) که در این صورت از دشمنان من محسوب می شوید، همانطور که آنان دشمنان من هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *