کتابشناسی| معرفی کتاب در مورد حضرت معصومه(سلام الله علیها)

خانه / مطالب و رویدادها / کتابشناسی| معرفی کتاب در مورد حضرت معصومه(سلام الله علیها)

معرفی شخصیت والای معنوی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و كرامات آن حضرت است.

نام کتاب: کرامات معصومیه
نویسنده: علی‌اكبر مهدی‌پور

موضوع: “معرفی شخصیت والای معنوی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و كرامات آن حضرت است. در این كتاب نخست تاریخچه ه‏ایی از زندگانی حضرت فاطمه و ورود آن حضرت به شهر قم و همچنین تاریخچه‏ هایی از شهر قم و فضیلت شهر و مردم آن ارایه شده و سپس به تبیین شخصیت با عظمت حضرت فاطمه معصومه از دیدگاه علمای مشهور و شیعه در عصر معاصر پرداخته شده است. ذكر گوشه‏ هایی از معجزات و كرامات حضرت معصومه در شفای مریضان، عنایت به علما، مقام آن حضرت در شفاعت از شیعیان، مقام علمی و اخلاقی حضرت فاطمه معصومه، فضیلت زیارت حضرت معصومه در قم، علت مهاجرت ایشان از مدینه به قم، جریان ورود آن حضرت به قم و كیفیت وفات آن بانوی مكرم اسلام و بررسی تعداد امامزادگان در قم از دیگر نكات برجسته این كتاب است.”

کتاب عمه سادات با موضوع زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها  و تاریخ مختصر شهر مقدس قم که به قلم ابوالقاسم حمیدی تدوین شده از سوی مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در اختیار عموم قرار گرفته است.

فصل­های این کتاب عبارت است از: «فصل اوّل: تاریخ قم‌»؛ «فصل دوم: زندگی حضرت معصومه علیها السلام‌»؛ «فصل سوم: زیارت حضرت معصومه علیها السلام»؛ «فصل چهارم: کرامات حضرت معصومه علیها السلام»‌؛ «فصل پنجم امام‌زادگان مدفون در قم‌» و «فصل ششم: مساجد معروف و شخصیت‌ها و پادشاهان مدفون در قم‌».

برای دانلود فایل پی دی اف این کتاب اینجا کلیک فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *