کتاب‌شناسی حضرت رقیه منتشر شد + لینک دانلود رایگان

خانه / پیشنهاد ویژه / کتاب‌شناسی حضرت رقیه منتشر شد + لینک دانلود رایگان

به مناسبت شهادت سه‌ساله امام حسین حضرت رقیه یکی دیگر از تألیفات در زمینه امام حسین، عاشورا و شعائر حسینی پیرامون حضرت رقیه با نام «کتاب‌شناسی حضرت رقیه» چاپ شد.

کتاب‌شناسی حضرت رقیه منتشر شد + لینک دانلود رایگان

هیاتحجت‌الاسلام مهدی آقابابایی اظهار کرد: در طول تاریخ، دشمنان تمام سعی و تلاش خود را نموده ­اند تا نام حضرت رقیه را از کتب پاک، یا وجود چنین دختری را منکر شوند.

وی با بیان اینکه باید گفت این عمل طبیعی است؛ زیرا کدام حاکم ظالمی طاقت دارد که در کنار عمارتی که دلالت بر قدرتش می ­کند (مسجد اموی) آثار قبری باشد که دلالت بر ظلمش نماید.

مؤلف حوزوی عنوان کرد: با شناسایی حدود ۱۶۰ جلد کتاب تخصصاً پیرامون ام البکاء، کوثر ثانی، شفیعه روز محشر، زهرای سه‌ساله حضرت رقیه سلام الله علیها که در این کتاب به آن پرداخته ­ایم، (به‌غیراز مقالاتی که در نشریات، مجلات و یا در فضای مجازی منتشر و تألیف شده) به این نتیجه می­رسیم که شهرت وجود چنین دختری برای امام حسین علیه السلام و مسلم بودن آن در جامعه اسلامی باعث شده است که مؤلفان گران‌قدری این موضوع را انتخاب نمایند.

وی ابراز کرد: قطعاً آنها اصالت آن را پذیرفته­ اند و وجود دختری به نام حضرت رقیه سلام الله علیها در ماجرای کربلا و شهادت او در شام، نرد آنها مسلم بوده است که اقدام به تألیف چنین کتبی درباره او کرده و کتبی که در ذیل به معرفی آنها می­پردازیم، را آفریده ­اند.

کتاب‌شناسی حضرت رقیه منتشر شد + لینک دانلود رایگان

حجت‌الاسلام آقا تصریح کرد: کتاب دیگری هم حقیر با نام «شمع سوزان خرابه شام» به زیور طبع آراسته گردیده است و در مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان به‌صورت رایگان قرار داده شده است.

وی افزود: کتاب‌شناسی حضرت رقیه بنت الحسین  علیه السلام  در صفحه و شامل سرفصل‌هایی چون کرامات السیدۀ زینب و یلیه کرامات السیدۀ رقیه؛ لطیف ترین گلبرگ بهشتی؛ برگ سبز، (مجموعه سروده ها در مدح حضرت زینب و حضرت رقیه علیهما السلام)؛ بنت الحسین رقیه علیها السلام ؛ رقیه بنت الحسین علیهما السلام ؛ گلچین اشعار، نوحه ها، کرامات و مراثی شهادت حضرت رقیه علیها السلام دیوان دمعه و شجن؛ حرکت جانگداز بانوان در راه امام حسین علیه السلام … است.

و ی در پایان گفت: به زودی ان شاء الله کتاب «دانشنامه حضرت رقیه  یا سرگذشت جانسوز حضرت رقیه سلام الله علیها » به همین قلم به زیور طبع آراسته گردد و در اختیار علاقه­ مندان حضرتش قرار گیرد.

قابل به ذکر است که کتاب «کتاب‌شناسی حضرت رقیه بنت الحسین سلام الله علیها » را می­توانید از سایت مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه بازار کتاب به‌صورت رایگان از طریق آدرس http://www.ghbook.ir/Book/۱۶۱۱۵ دانلود نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *