کتاب تورقی حماسه خوانی

خانه / اختصاصی هیأت / کتاب تورقی حماسه خوانی

کتاب تورقی حماسه خوانی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام در آستانه ماه محرم الحرام نسخه تورقی کتاب حماسه خوانی که به کوشش حجت الاسلام و المسلمین جواد زمانی منتشر شده است را در اختیار شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام و دلسوختگان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار داده است.

در بخش آغازین مقدمه این کتاب آمده است:

اکنون در آستانه محرم و صفر دیگری هستیم همان محرم و صفری که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، اسلام را زنده نگه داشته است. همان محرم و صفری که جلوه گاه حماسه و عزتمندی، منطقه اندیشه حسینی و عاطفه و احساس جوشان مردمان در طول چهارده قرن پیشین بوده است رسالت مادحین و شاعران حسینی نیز همانند گذشته جاری ساختن معرفت و فضیلت حماسه و شور اندیشه و دریافت از آبراه پرافتخار اشک و ناله در عزای سید و سالار شهیدان است این دفتر نیز همانند دفتر های گذشته بر پایه اشعار و نوحه های حماسی و انقلابی و با باور به ضرورت پرداختن به مباحث مهم جهان اسلام و ایران اسلامی و بایسته های بی‌دلیل اسلام سیاسی و اندیشه جهاد و مقاومت شکل گرفته است. 

در ادامه نسخه تورقی این کتاب نفیس جهت استفاده شما عزاداران حسینی و همراهان گرامی پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام قرار گفته است.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

لینک کوتاه :
https://eheyat.com/?p=329920

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *