کرامت انسانی زن در گرو عفاف و حجاب است

خانه / استان ها / کرامت انسانی زن در گرو عفاف و حجاب است

%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%86

به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله بن همایش نهضت ما زنده ایم در واحد مقاومت حضرت معصومه (سلام الله علیها)آموزشگاه وردنجان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بن هدف از برگزاری این همایش را تداوم و ارتقاء نگرش و بینش آینده سازان ایران اسلامی در مبارزه با توطئه های استکبار جهانی خصوصاً در حوزه فرهنگ دانست،‌ که گروه زیادی از جوانان این ملت بالاخص دختران جوان را هدف قرار داده است .

محمدرضااحمدی،افزود: ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله موثر با تهاجم فرهنگی دشمنان، تقویت شجاعت، عفت و احساس مسولیت در بین دختران، معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و انقلابی دانش آموزان دختر و ایجاد زمینه آشنایی و ارتباط دختران دانش آموز با الگو های برتر امروز و همین طور معرفی الگو های دانا، موفق، توانا و جامعه پذیر دانش آموزان دختر در جهت الهام گیری و تولید و تکثیر شخصیت های تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور200نفر از دانش آموزان دختر واحد مقاومت حضرت معصومه (سلام الله علیها) از آموزشگاه ابرار شهر وردنجان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین آقابابایی در این همایش پیرامون حجاب و عفاف، نشان افتخار و عزت دختران ایرانی و ارتباط آنان با واقعه عاشورا به ایراد سخن پرداخت.

وی، گفت: سخنان حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (علیه السلام)در مسیر حرکت کاروان اسرا و برملا کردن جنایات ستمگران علت عمده حضور این خاندان در کربلا بود .

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: کرامت انسانی زن، در سایه عفاف و حجاب نیز یکی از احکام دین است که برای حفظ و پاکدامنی زن و نیز حفظ جامعه از آلودگی های اخلاقی می باشد و نهضت عاشورا برای احیای ارزش های دین بود .

آقابابایی، اظهار کرد: در سایه حجاب و عفاف است که زن مسلمان جایگاه خود را به عنوان گوهری در صدف یافته است و امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) و در زمان رسالت ، چه با سخنان شان ، چه با نحوه عمل خویش یاد آور این گوهر ناب گشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *