کشف تونل مشکوک نزدیک ورزشگاه میزبان بازی‌های آمریکایی + عکس

خانه / تازه ها / کشف تونل مشکوک نزدیک ورزشگاه میزبان بازی‌های آمریکایی + عکس

کشف تونل مشکوک نزدیک ورزشگاه میزبان بازی‌های کشورهای آمریکایی + عکس

در حالی که کانادا هنوز در وحشت وقوع حملات تروریستی به سر می‌برد، شهرداری تورنتو از کشف یک تونل زیرزمینی مشکوک در نزدیکی یک استادیوم که قرار است میزبان یک رویداد ورزشی بین المللی در تابستان باشد، خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی کانادایی سی بی‌سی، یکی از کارکنان شهرداری تورنتو حدودا یک ماه پیش از کشف تونلی زیرزمینی در اطراف ورزشگاه رکسال سنتر Rexall Center خبر داد که به تازگی حفر شده است و هفت متر طول و دو و نیم متر ارتفاع دارد و با یک ژنراتور روشن شده است.

این شبکه تلویزیونی اعلام کرد ابدا مشخص نیست این تونل با چه هدفی ساخته شده است و به همین سبب دستگاه‌های امنیتی کشور در این مورد به حال آماده باش درآمده‌اند.

قرار است طی روزهای دهم تا بیست و ششم ژوییه آینده، بازی‌های کشورهای آمریکایی در استادیوم ورزشی رکسال سنتر برگزار شود.

مقامات امنیتی کانادا ضمن رد این فرضیه که ممکن است این تونل به دست افرادی که به طور مخفیانه مواد مخدر تولید می‌کنند حفر شده باشد، می‌گویند احتمال اینکه گروه‌های تبهکار یا افرادی که پیرو تفکر پایان فاجعه بار جهان هستند، این تونل را ساخته باشند زیاد است.

این گونه اظهارنظر‌ها در حالی عنوان می‌شود که یک قانون جدید ضد تروریستی در پارلمان کانادا به تصویب رسیده است که حدود اختیارات دستگاه‌های اطلاعاتی کشور را افزایش می‌دهد. این در حالی است که اصلیترین حزب مخالف دولت و نیز انجمن‌های مدافع حقوق مدنی با این قانون مخالفت کرده‌اند.

پاییز امسال، کانادا صحنه وقوع دو حمله تروریستی بود و دولت محافظه کار این کشور می‌گوید وقوع یک حمله تروریستی جدید در این کشور دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *