کلید قبولی تمامی طاعات در گرو پذیرش نماز است

خانه / استان ها / کلید قبولی تمامی طاعات در گرو پذیرش نماز است

حجت الاسلام کریم سرافراز در جلسه اخلاق کارکنان سپاه شهرکرد با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم گفت: بافت وجود انسان بر مبنای توحید و خداخواهی سرشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) سپاه شهرکرد با تبریک میلاد با سعادت سبط الاکبر امام حسن علیه السلام، گفت: اولین دادگاه روز قیامت برای نماز برپا می شود و پرونده نماز انسانها بررسی می گردد، اگر نماز انسان قبول شد، سایر اعمال و طاعاتشش نیز مقبول خواهد بود.

حجت الاسلام سرافراز، به دعای حضرت ابراهیم علیه السلام به درگاه خداوند سبحان اشاره کرد که خواسته بود فرزندان و نسل و ذریه ایشان را از اقامه کنندگان نماز قرار دهد و افزود: بالاترین و والاترین نماز، نماز صبح است، که هیچ معادل و هم وزنی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با بیان روایتی نبوی ” كُلُّ مَولودٍ یولَدُ على الفِطرَةِ و إنّما أبَواهُ یهَوِّدانِهِ و ینَصِّرانِهِ ” گفت: هر مولودى بر فطرت توحید زاده مى شود و این پدر و مادر او هستند كه وى را یهودى و نصرانى میکنند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به آیه شریفه 53 از سوره مبارکه زمر، شیوه پروردگار متعال در گفتار محبت آمیز با همه اعم از مومن و گناهکار را خاطرنشان کرد و گفت: خداوند سبحان، گناهکاران را نیز جزء بندگان خویش محسوب می کند و آنها را طرد نمی نماید؛ لذا ما نیز در امر به معروف و نهی از منکر باید با افراد خطاکار، گفتار لین و نرم را مد نظر قرار دهیم و بر اساس سیره بزرگان دین و ائمه معصومین(علیهم السلام) رفتار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در همگانی شدن تذکر لسانی در راستای احیای فریضتین، گفت: باید همه با گفتن و رد شدن، خطای دیگران را فقط یادآوری کنیم و به سالم سازی جامعه و محیط کار کمک نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *