کمبود ۶۰۰ طلبه در چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / کمبود ۶۰۰ طلبه در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در استان بااشاره به ظرفیت بالای حوزه‌های استان گفت: یکی از نقاط ضعف موجود در استان بهرمندی کم از این ظرفیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در ستاد هفته فقاهت و مرجعیت اظهار کرد:جایگاه مرجعیت در جامعه باید به خوبی تبیین شود.

 وی با بیان اینکه مراجع در هدایت دینی جامعه تاثیر بسزایی دارند عنوان داشت: دین‌مداری یکی از رسالت‌های اصلی ما در جامعه است که باید به خوبی انجام پذیرد.

 این مسئول خاطرنشان کرد:  کم کاری در مرحله خودیابی و خودشناسی در این بخش مشاهده می‌شود که باید بیش از پیش در این خصوص ورود پیدا کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین نکونام به شخصیت آیت الله دهکردی اشاره کرد و گفت: باید چنین شخصیت‌ها در استان شناسایی و به مردم معرفی گردند.

 امام جمعه شهرکرد از ساخت مرکز تخصصی حوزوی در استان خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از طلبه‌ها در استان تربیت شده‌اند اما برای ادامه تحصیل به قم مهاجرت کرده‌اند و دیگر به استان بازگشتند که این خلاء بزرگ در استان محسوب می‌شود‌ .

 وی از کمبود ۶۰۰ طلبه در استان خبر داد و افزود: با ساخت و تکمیل حوزه سفیروت در شهرکرد این خلاء از بین می‌رود و نیاز استان در حد قابل توجهی تامین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *