کمپین انتقام سخت داغ شد

کمپین انتقام سخت داغ شد

خانه / پیشنهاد ویژه / کمپین انتقام سخت داغ شد

ده‌ها کمپین برای مطالبه «انتقام سخت» از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده به ثبت رسیده است.

کمپین انتقام سخت داغ شد

هیات: ده‌ها کمپین در سامانه مطالبات مردمی برای مطالبه انتقام سخت از عاملان و آمران ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده تشکیل شد. کاربران عمدتاً از دستگاه‌های امنیتی خواسته‌اند ضمن شناسایی دست‌اندرکاران این جنایت، آنها را هرچه سریع‌تر به سزای اعمالشان برسانند.

مثلاً این کمپین باعنوان «پاسخ سریع و سخت به عاملان ترور شهید فخری‌زاده» به‌ثبت رسیده است. کمپینی که خیلی زود توانست صدها امضا بعنوان حمایت جمع‌آوری کند. در این پویش آمده است: «صبر و تعلل در پاسخ به ترور سردار شهید سلیمانی باعث فاجعه‌های امروز است.  اگر پاسخی درخور دریافت نشود خدا می‌داند چه خواهد شد.»

کمپین انتقام سخت داغ شد
کمپین انتقام سخت داغ شد

کمپین دیگر با تیتر «اکنون موعد انتقام سخت است، درنگ نکنید!» ثبت شده؛ در این پویش آمده است: «بسم الله القاصم الجبارین! آه از غمی که تازه شود با غمی دگر.. جگر ما دیگر تاب داغ عزیزان سرزمین‌مان را ندارد، مگر علی، چند مالک اشتر دارد؟! اقل نتیجه خندیدن به دشمن و کوتاه آمدن در مقابل آن، از دست دادن دو نخبه سرزمین در کمتر از یکسال بود. دیگر حجت برای انتقام سخت، تمام است!»

کمپین‌های متعدد دیگری هم در این‌باره به‌ثبت رسیده است. برخی از آنها به‌دلیل تکراری بودن، آرشیو خواهند شد.

 محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر روز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و ترور شد.  مقامات کشورمان اعلام کردند جست‌وجو برای شناسایی عاملین و آمرین جنایت ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *