کمک مومنانه،گوشت گرم و نان صلواتی در شهرکیان + تصویر

خانه / استان ها / کمک مومنانه،گوشت گرم و نان صلواتی در شهرکیان + تصویر

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهر کیان از  استان چهارمحال وبختیاری گفت:به مناسبت دهه ولایت و امامت با کمک خیرین،مردم مومن و موسسات خیریه این شهر، برنامه های متنوع فرهنگی برگزارشد.

کمک مومنانه،گوشت گرم و نان صلواتی در شهرکیان برگزارشد؛
مسئول هیات رزمندگان اسلام شهر کیان از  استان چهارمحال وبختیاری گفت: با کمک خیرین،مردم مومن و موسسات خیریه این شهر، برنامه های متنوع فرهنگی برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج همایون امیرخانی با  تجلیل از خیرین و همه عزیزانی که در برنامه ها همکاری داشتند، افزود: با کمک خیرین ارجمند 8 گوسفند معادل 25میلیون تومان ذیح و پس از بسته بندی با رعایت اصول بهداشتی به 200نفر از ایتام و نیازمندان، گوشت گرم تقدیم شد.

وی به توزیع نان صلواتی اشاره کردو گفت:با هماهنگی های به عمل آمده با نانوای های سطح شهر به برکت ولایت امیر المومنین حضرت علی علیه السلام2700 قرص نان صلواتی تقدیم مردم ولایتمدار شهرکیان شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس به انجام کمک های مومنانه اشاره کرد و ادامه داد:در استمرار کمک به ایتام و نیازمندان 3تن برنج و 2شکرتهیه و بسته های معیشتی دراختیار 350 نفر از آسیب دیدگان از بیماری کرونا،ایتام و نیازمندان شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان به سنت حسنه ی اطعام در عید غدیر اشاره کرد و گفت: همزمان با عیدالله الاکبر300 پرس غذای نذری تقدیم مردم ارادتمند به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام شد.

وی، توزیع شیرنی و تبریک عید غدیرخم را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد و افزود: با تهیه بسته های شیرینی که رعایت اصول بهداشتی هم شده باشد،با تبریک عیدامامت و ولایت از مردم عزیز پذیرایی شد.

امیرخانی به حرکت کاروان خودرویی مردم شریف و ولایتمدار شهرکیان اشاره و اظهارکرد: کاروان خودرویی غدیر از مسجدعلی بن ابیطالب علیه السلام شهرکیان آغاز و در خیابانهای جهاد، مسجدجامع و میادین پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم،شهرداری،آستان مقدس امامزاده عزیزالله علیه السلام وگلزارشهدا ادامه یافت و در این روز برنامه های نمادین کاروان غدیر اجرا و خطبه غدیر توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی خدابنده امام جمعه شهرکیان قرائت شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان به تجلیل از بهترین تزیین خودرو در کاروان غدیر اشاره کرد و گفت: در حرکت کاروان خودرویی غدیرجلوه های از زیبایی راشرکت کنندگان دراین برنامه خلق کردندکه با نظر هیئت داوران به بهترین تزیین خودرویی هدیه ای تقدیم خواهد شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: اسفندیار امیدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *