کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

مسئول موکب فاطمه الزهرا راهیان کربلا گفت: در قالب طرح مهر اربعین نیز قرار است توزیع400 سبد مهر اربعین را دهه اول ماه صفر در دستور کار قرار دهیم.

کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

این روزها که جامعه با مشکلات و مسائل کرونایی دست و پنجه نرم می‌کند، موجی از اتحاد و همدلی در بین اقشار مختلف جامعه شکل گرفته است که همچنان این موج تداوم دارد و شاهد ایثارگری‌های جهادگرانی هستیم که شبانه‌روزشان فکر همدلی و مهربانی است، باوجود اینکه شاید خودشان هم با مشکلات بسیاری مواجه باشند اما اولویت‌شان خدمت به مردم است.

در کنار تیم‌هایی متشکل از جهادی‌های همیشه پا به کار هیات‌های عزاداری و موکب‌های عزاداری از هیچ تلاش برای کاهش درد و رنج مردم فروگذار نیستند و دل به دریا زده‌اند که بازگویی ایثارگری‌های آنان خالی از لطف نیست و در این زمینه به سراغ محمدحسین طبرستانی‌راد مسؤول موکب فاطمه الزهرا سلام الله علیها راهیان کربلا رفتیم که از حال و هوای عاشورایی که با کمک‌های مومنانه عجین شده است، می‌گوید که موجب شده عزاداری‌های محرم حال و هوای خاصی به خود بگیرد و درواقع این شرایط موجب شده پیام عاشورایی را بهتر بتوانیم به نسل‌آینده منتقل کنیم.

کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین
کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

وی می‌گوید: موکب فاطمه زهرا سلام الله علیها راهیان کربلا تحت عنوان ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا ۶ سالی است در حوزه های مختلف درحال ارائه خدمات است که باتوجه به شرایط امسال بحث مهر اربعین را در دستور کار خود قرار داده است.

طی ایام عزاداری محرم توانستیم 400 سبد کالا را بین مردم نیازمند و افرادی که در بحث کرونا با مشکل مواجه شدند، توزیع شده است.

کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین
کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

مسؤول موکب فاطمه الزهرا سلام الله علیها راهیان کربلا اضافه می‌کند: در قالب طرح مهر اربعین نیز قرار است توزیع۴۰۰ سبد مهر اربعین را دهه اول ماه صفر در دستور کار قرار دهیم.

همچنین به نیت پیاده‌روی اربعین قرار است به نیت زیارت اربعین، از مبدا منزل به سمت محل برگزاری زیارت اربعین در شهرستان را مورد برنامه‌ریزی قرار دادیم که باتوجه به اینکه امکان حضور زائران نیست از خانه با خانواده به محل برگزاری زیارت اربعین حضور می‌یابند.

کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین
کمک مومنانه با چاشنی مهر اربعین

طبرستانی راد بیان می‌کند: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بوده و موکب‌های بهداشتی، درمانی و خدماتی در سطح شهرستان از محل نذورات دریافتی به مردم خدمات لازم را ارائه می‌کنند و نذورات هم در این مراسم بین نیازمندان، آسیب‌ددیگان کرونا و سایر گروه‌های هداف توزیع می‌شود.

در کنار این برنامه‌ها با همکاری بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان توزیه 3هزار سبد کالا را بین نیازمندان سرپل ذهاب در دهه دوم صفر در دستو کار خواهیم داشت.

وی در پایان می‌گوید: همچنین قرار است نیروهای جهادی برای رفع محرومیت‌زدایی در منطقه محروم بیرجند خراسان جنوبی اعزام شوند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *