گام دوم انقلاب مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی وتمدن‌سازی است

خانه / استان ها / گام دوم انقلاب مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی وتمدن‌سازی است

حجت الاسلام عباس رضی، گام دوم انقلاب را مرحله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی با آینده ای پرکار، پرتلاش و سرنوشت‌ساز دانست.

حجت الاسلام عباس رضی، گام دوم انقلاب را مرحله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی با آینده ای پرکار، پرتلاش و سرنوشت‌ساز دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛کارشناس مسائل  سیاسی گفت: طبق بیانیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است و نشان می‌دهد که تکیه رهبری به نسل جوان به دلیل توانمندی‌ها، انرژی‌ها و پتانسیل بسیار بالای نسل جوان برای گام بعدی انقلاب است.

حجت الاسلام عباس رضی گفت: این بیانیه توسط رهبری کم‌نظیر، مسلط، بصیر و عادل که هم اسلام‌شناس و هم فقیه جامع الشرایط در قرن حاضر بعد از امام(ره) است صادر شده، که از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان تصریح کرد: صدور چنین بیانیه‌ای در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی تحت عنوان گام دوم نشان‌دهنده عمق آینده‌نگری، امید به آینده، اطمینان به راه و رهروان جوان است. مخاطب این بیانیه حدود 40 میلیون جوان آینده‌ساز، پرانرژی و پرشتاب کشور بوده که نیروی پیشرو و محرک انقلاب هستند.

حجت الاسلام رضی در ادامه افزود: برای ورود به دومین مرحله انقلاب اسلامی یا گام دوم که مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی وتمدن‌سازی است، می‌توانیم یک آینده پرکار، پرتلاش و سرنوشت‌سازی را در انقلاب اسلامی پیش بینی کنیم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان خاطرنشان کرد: طبق این بیانیه مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است و نشان می‌دهد که تکیه مقام معظم رهبری به نسل جوان به دلیل توانمندی‌ها، انرژی‌ها و پتانسیل بسیار بالای نسل جوان برای گام بعدی انقلاب است.

حجت الاسلام رضی تصریح کرد: باید توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ایجاد تمدن نوین اسلامی مطرح کردند، مورد عمل و دقت مسئولان و نسل جوان قرار گرفته و در حوزه علم، پژوهش، معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی و سبک زندگی سرلوحه برنامه و کار مسئولان و نسل جوان در گام دوم قرار بگیرد که در این صورت یقینا ما به سرعت می‌توانیم به قله آرمان‌های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم .

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان در خصوص راه‌های دستیابی به این آرمان‌ها، خاطر نشان کرد: راه‌های دستیابی به این آرمان‌ها در درجه اول ایفای مسئولیت توسط مسئولان و قشر جوان جامعه است، که باید وارد این عرصه شوند و نگاه خود را با آینده منطبق کنند و باید با این تحلیل و بر اساس این بیانیه و راهکارهایی که برای آینده ترسیم شده، قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری انجام گیرد و تمام دستگاه‌ها خود را موظف به اجرای این بیانیه کنند تا بتوانند گام به گام مفاد این این بیانیه را که روی هر کلمه ی آن دقت و توجه ویژه‌ ای شده عملیاتی نمایند.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *