گردهمایی جمعی از رزمندگان فرادنبه +تصویر

خانه / استان ها / گردهمایی جمعی از رزمندگان فرادنبه +تصویر

گردهمایی جمعی از رزمندگان اسلام با حضور حجت الاسلام شیخ علی مالکی امام جمعه فرادنبه در این شهر برگزارشد.

ازوظایف هیأت رزمندگان اسلام تحول فرهنگی،رشدفضائل معنوی و بصیرت افزایی است

گردهمایی جمعی از رزمندگان اسلام با حضور حجت الاسلام شیخ علی مالکی امام جمعه فرادنبه در این شهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان، درجمع رزمندگان فرادنبه به نقش هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام در سطح کشور اشاره کردو گفت:ازجمله وظایف هیئات مذهبی ازجمله رزمندگان اسلام درسطح کشور تحول فرهنگی، رشدفضائل  معنوی ، بصیرت افزایی و نشر،ترويج و تعميق فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم است.

حمیدرضاتوسلی ازدیگر رسالت هیأت رزمندگان اسلام را نشر و ترويج و تعميق نقش مترقی ولايت مطلقه فقیه و تحقق بخشيدن به اوامر مقام معظم ولايت عنوان کرد.

وی افزود: هیئات رزمندگان ، مذهبی و بسیجیان در تقويت و ترویج روحيه معنوی ایثار و شهادت در جامعه ، تقويت و گسترش وحدت و همبستگی اسلامی بين نيروهای وفادار به اسلام و انقلاب، خط امام (ره)و مقام معظم رهبري همچنین توجه به نسل جوان نقش آفرین هستند.

توسلی ادامه داد: كمك به ارتقاء سطح علمی و فرهنگی نسل جوان با بهره گيری از ارزشهای اسلامي و بهره مندی از توان بالای جوانان دشمنان را ناکام می کند.

مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در جذب جوانان گام های بلندی را برداشتند.

توسلی گفت:حفظ و تقویت روحیه جهادی، ترویج معارف دینی و قرآنی در جامعه ، بررسی تحولات جهان اسلام و بیان نقش ولایت در خنثی سازی توطئه های استکباری را از جمله برنامه های اجرایی معاونت های پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی هیئات رزمندگان اسلام عنوان کرد.

در آغار این مراسم حجت الاسلام علی مالکی امام جمعه فرادنبه با خیر مقدم گویی به یادگاران سالهای دفاع مقدس گفت: در نظر است با تشکیل هیأت رزمندگان اسلام و همکاری سایر هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت های موجود برای ترویج سبک زندگی اسلامی ، اجرای برنامه های معنوی و جذب جوانان برنامه ریزی بهتری انجام شود .

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: مردم مومن ، ولایی و انقلابی این خطه استقبال بسیار خوبی را از برنامه های معنوی دارند که در این راستا با دعوت از شخصیت های مطرح کشور، جلسات معنوی دعا و سخنرانی ها پر شورتر برگزار خواهد شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: ملک محمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *