گزارش بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

گزارش بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

این نشست یک روزه در ساختمان دارالقرآن علامه طباطبایی رحمه الله شهر مقدس قم با حضور سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

گزارش بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام روز پنج شنبه 18 آذر 1400 در ساختمان دارالقرآن علامه طباطبایی رحمه الله شهر مقدس قم با حضور سخنرانان مرتبط این هیات برگزار شد.

حجت الاسلام سفیدی معاون آموزش ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در مصاحبه با خبرنگار هیات درباره اجرای این همایش خاطرنشان کرد: این نشست که بیست و سومین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام است که با نوحه سرایی حجت الاسلام واضحی و خیر مقدم و شرح وظائف ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام توسط سردار مداحی آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی به بیان موضوعات پیشنهادی به سخنرانان مرتبط با موضوع انتظارات فاطمی از جامعه شیعی پرداختند و برخی از سخنرانان به ارائه موضوعاتی با عنوان بحران آب، گستره عفاف فاطمی، آموزه های فاطمی در سیره شهداء پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ولدی با موضوع باور سنت های الهی و فرزندآوری، جهت ایجاد دغدغه برای مبلغین نسبت به موضوع تحدید نسل سخنرانی کردند.

در پایان سردار مقدم فر با موضوع مکتب حاج قاسم به سخنرانی سیاسی پرداختند.

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید گزارش تصویری بیست و سومین نشست سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام را مشاهده و دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *