گزارش تصویری اختتامیه اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی‌

گزارش تصویری اختتامیه اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی‌

خانه / پیشنهاد ویژه / گزارش تصویری اختتامیه اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی‌

در مراسم اختتامیه این اجلاس که دیشب با حضور رئیس رسانه ملی در مصلای اعظم تبریز برگزار شد، ۱۵ پیرغلام برگزیده از استان‌های مختلف و هشت شاعر و مداح حسینی از کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، کنیا، عراق و ماداگاسکار و از خانواده ۶ مداح شهید دفاع مقدس و چهار واعظ، مداح و…

گزارش تصویری اختتامیه اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی روز جمعه 26 شهریور ماه در تبریز برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این اجلاس که دیشب با حضور رئیس رسانه ملی در مصلای اعظم تبریز برگزار شد، ۱۵ پیرغلام برگزیده از استان‌های مختلف و هشت شاعر و مداح حسینی از کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، کنیا، عراق و ماداگاسکار و از خانواده ۶ مداح شهید دفاع مقدس و چهار واعظ، مداح و شاعر عاشورایی معاصر آذربایجان شرقی تجلیل شد. از نخستین فرش قرآنی بافته شده در دانشگاه هنر اسلامی تبریز و تمبر اختصاصی اجلاس نیز رونمایی شد. در پایان مراسم اختتامیه پرچم اجلاس نوزدهم تحویل استاندار کرمانشاه برای میزبانی اجلاس سال آینده شد.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید، گزارش تصویری آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس جهانی تجلیل از پیرغلامان حسینی را مشاهده و دریافت نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *