گزارش تصویری نشست اساتید، مبلغین و سخنوران حوزه و دانشگاه با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی

گزارش تصویری نشست اساتید، مبلغین و سخنوران حوزه و دانشگاه با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش تصویری نشست اساتید، مبلغین و سخنوران حوزه و دانشگاه با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی

نشست اساتید، مبلغین و سخنوران حوزه و دانشگاه در همایش ۲۰۰ نفره پیروان عترت با سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی امروز سه شنبه مورخ 14اسفند97 در مسجد حضرت امیر علیه السلام برگزار گردید

گزارش تصویری نشست اساتید، مبلغین و سخنوران حوزه و دانشگاه با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی

پنجمین نشست طرح سفیران عترت؛
با حضور 200 نفر از بانوان مبلغ، سخنوران و اساتید حوزه و دانشگاه استان تهران به همت پیروان عترت رزمندگان اسلام، با سخنرانی استاد گرامی جناب آقای حسن رحیم پور ازغدی پیرامون موضوع گام دوم انقلاب و وظایف مبلغین امروز سه شنبه مورخ 14 اسفند97 از ساعت 9 تا 11:30 در مسجد حضرت امیر علیه السلام واقع در میدان انقلاب خیابان کارگرشمالی برگزار شد.

استاد رحیم پور با تمرکز بر بند ششم بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر لزوم افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه تاکید کرد:
باید از فضا و فرهنگ عمومی جامعه صیانت و مراقبت نمود. این خط انبیاء الهی است، باید در فضای عمومی جامعه راه رسیدن به بهشت تسهیل شود و باید جلوی آنان که می‌خواهند دیگران را به سمت جهنم ببرند ایستاد.
استاد رحیم پور ازغدی با بیان اینکه حق و معنویت همواره پیروز است افزود: به فرموده ی قرآن کریم هرجا حق آمد باطل رفتنی است،
اما آیا اهل حق نیز بر اهل باطل همواره پیروز است؟!
باید گفت اگر اهل حق بر حق، عمل کنند پیروز هستند.
این عصو مطرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این مطلب که ما منکر ضعف اخلاقی در جامعه نیستیم تاکید کرد:
ملت ایران برای بسیاری ملت‌های دیگر الگو و اسوه شده است. ملت های بسیاری با نگاه به ملت ایران تحول یافتند و ما هم اکنون در یک جنگ تمار عیار واقعی هستیم که باید یک جهاد مستمر و بزرگ اخلاقی را همواره مدنظر بگیریم، به فرموده ی قرآن قوی عمل کنیم و با شناخت درست دین به لایه های عمیق آن دست یابیم.
استاد رحیم پور در پایان این نشست
به نقش زنان در ساخت جامعه ی الهی و توحیدی تاکید نمود و افزود:
احیاء و ارائه ی الگوی درست مصرف و سبک زندگی از وظایف زنان در خانواده است و اگر زنان جامعه سبک مصرف درست را یاد بگیرند جامعه می‌تواند اقتصاد مقاومتی را پیش ببرد و رکن اصلی اقتصاد مقاومتی در جامعه از زنان آغاز میشود.
همچنین تقدیر از مبلغین فعال طرح سفیران عترت و برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از 50 عنوان کتاب شاخص در حوزه زن و جامعه، و اهدای کتاب خطبه های آسمانی شامل خطبه غدیر، خطبه حضرت زهرا سلام ا… علیها، خطبه حضرت عباس علیه السلام، خطبه حضرت زینب سلام ا… علیها در شام و زیارت ناحیه مقدسه، با ترجمه ی دکترسید علی حسینی امینی به مدعوین از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی بود.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *