گزارش دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام

گزارش دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام

این نشست با حضور گسترده از مدیران استان ها از سراسر کشور و در راستای ارائه راهکار و طرح های راهبردی به جهت تحقق منویات امام خامنه ای از صبح چهارشنبه 13 بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.

گزارش دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، در ایام الله دهه مبارک فجر و در لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در خصوص جهاد تبیین در هیات ها و تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام در مرقد مطهر امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.

دوازدهمین دوره از نشست مشورتی مدیران استانی هیئات رزمندگان اسلام با حضور گسترده از مدیران استان ها از سراسر کشور و در راستای ارائه راهکار و طرح های راهبردی به جهت تحقق منویات امام خامنه ای از صبح چهارشنبه 13 بهمن ماه در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.

این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، در ابتدای این نشست دو روزه حاج علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از زحمات مدیران هیات ها، بر اهمیت جهاد تبیین و نقش این مهم در راهبردهای آتی هیات های رزمندگان اسلام به بیان اهداف این نشست مشورتی پرداختند.

وی در ادامه بر تلاش و برنامه ریزی مضاعف مدیران هیات رزمندگان اسلام تاکید داشتند و عملیاتی ساختن راهبردهای کلان ستاد مرکزی و تلاش هیات ها در این رابطه را لازمه کار تشکیلاتی و موفقیت بیش از پیش آنها دانست.

در ادامه سرکار خانم ساکت معاون پیروان عترت (خواهران) ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام نکاتی چند درخصوص فعالیت های جاری و آتی این معاونت متذکر شده و از زحمات پیروان عترت استان ها قدردانی کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مجتبی سفیدی مدیر مرکز آموزش ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فعالیت های مرکز آموزش با بیان نکاتی چند در این خصوص از برخی برنامه های آینده حوزه آموزش خبر داد.

آخرین سخنران روز اول این نشست دکتر محمدحسین صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما بود که ضمن تحلیل مسائل روز کشور به بیان نکاتی در رابطه با نقش مهم هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور در حوزه جهاد تبیین و بصیرت افزایی پرداختند.

در دومین بخش از روز اول این نشست کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف به شرح ذیل به صورت همزمان برگزار شد.

کارگروه مسئولین هیات ها با تمرکز بر جهاد تبیین و طرح تحول و جوان گرایی و همچنین برنامه های سال 1401 با مدیریت برادران نجات و مداحی و با حضور مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام و کارگروه تخصصی جوانان عاشورایی با مدیریت حجت الاسلام حاج احمد پناهیان و برادر تقی زاده و با حضور معاونین جوانان عاشورایی استان ها و نیز کارگروه تخصصی پیروان عترت (خواهران) با مدیریت سر کار خانم ساکت و موضوع برنامه های انجام گرفته و پیشنهادات برای سال آینده با حضور مدیران پیروان عترت استان ها برگزار گردید.

و در پایان کارگروه اختصاصی اربعین با مسئولیت برادران علی محمدی و علی اکبر مداحی با خط مشی نقش هیات ها در تحقق جهاد تبیین در حماسه راهپیمایی اربعین و با حضور جمعی از موکب داران هیات رزمندگان اسلام از سراسر کشور برگزار شد.

در دومین روز از دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حجت الاسلام احمد پناهیان معاون جوانان عاشورائی ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت و جشنواره آئینی جوانان عاشورایی که در حال برگزاری است نکاتی چند در خصوص جهاد تبیین و راهکارهای موجود برای دست یافتن به اهداف شبکه جوانان عاشواریی کل کشور متذکر شدند. شایان ذکر است در دومین روز از این نشست، مدیران گروه های جهادی هیات رزمندگان اسلام در جهت ارائه خدمات بهتر در باقیمانده سال 1400 و هم افزایی و برنامه ریزی برای سال 1401 در محل نشست حضور یافتند و جانشین محترم قرارگاه جهادی سیاست ها و اهداف پیش رو را برای مدیران گروه های جهادی ترسیم و تبیین نمودند.

در ادامه برادران نجات، مداحی و معاونین ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام به بحث و تبادل نظر در خصوص اولویت های سال 1401با حضور مدیران، معاونین جوانان عاشورایی، مدیران پیروان عترت و مدیران گروه های جهادی هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و یار دیرین امام و رهبری برنامه بعدی این نشست بود که به بیان خاطراتی شنیده نشده و کمتر گفته شده از امام خمینی (ره) پرداختند.

در ادامه اعضای ستاد مرکزی، معاونین و مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های امام عظیم الشان و انقلاب تجدید عهد و پیمان نمودند.
برنامه پایانی این نشست دو روزه جمع بندی تصمیمات و محورهای گفتگو و همچنین اولویت های پیشنهادی مدیران برای سال آتی توسط برادر نجات با حضور مدیران، معاونین جوانان عاشورایی، مدیران پیروان عترت و گروه های جهادی هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور بود.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید گزارش تصویری دوازدهمین نشست مشورتی مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام را مشاهده و دریافت نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *