گزارش روز اول بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

گزارش روز اول بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش روز اول بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

همایش سراسری مدیران هیات های رزمندگان اسلام، با حضور بیش از 1000 مدیر هیات از سراسر کشور صبح امروز (28 اردیبهشت ماه) در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد.

گزارش روز اول بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات های رزمندگان اسلام، با حضور بیش از 1000 مدیر هیات از سراسر کشور صبح امروز (28 اردیبهشت ماه) در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد.

روز اول این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، در ادامه حاج علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام ضمن بیان اهداف همایش به بیان نکاتی در رابطه با هیات رزمندگان اسلام پرداختند.

دومین سخنران روز اول این همایش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه هیات نباید فقط برگزار کننده مراسم نباشد خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه هیات آن پیوندی است که بین افراد ایجاد می کند و هیات ها باید به سمت برخورداری از تشکیلات بروند.

وی در ادامه افزود محبت اهل بیت علیهم السلام و هیات باید محبت ما را به همدیگر زیاد کند و نیز می بایست مواسات مالی را در بین ما بیش از پیش بوجود آورد.

وی با اشاره به حیات تشکیلاتی هیات فرمود: زندگی تشکیلاتی 2 خصوصیت دارد ۱. وقت گذاری و ۲. تحمل یکدیگر ایشان در ادامه خاطر نشان کردند هیات ها باید دارای عضو، تشکیلات و شبکه اجتماعی قوی باشند.

در ادامه روز اول این همایش برادر حسین نجات، رئیس هیات امنا و ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، ضمن مروری بر وضعیت دشمنان و وضعیت کشور به تبیین اقدامات دشمنان در پی اصلاحات اقتصادی دولت پرداختند.

وی در ادامه ضمن بیان اهداف و سیاست های هیات رزمندگان اسلام در سال 1401 خاطرنشان کرد: انقلاب هیچ گاه از آرمان ها و اهداف خودش جدا نشده است. و هرچه ما موثرتر باشیم تهدیدات دشمن بیشتر است.

در پایان آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوا در همه امور به نقش و جایگاه ولایت اهل بیت علیهم السلام در وصول به قرب الی الله پرداختند.

وی در پایان ضمن اشاره به این که یکی از وظایف هیات رزمندگان اسلام مقابله با تحجر و متحجرین است افزود: تولیت مراسم های مذهبی را هیات های رزمندگان اسلام دست بگیرند تا به دست جریان های غیرانقلابی و متحجر قرار نگیرد.

در بخش دوم این روز کارگروه های جمعیت توسط حجت الاسلام والمسلمین مجتبی سفیدی و برادر ذاکری، کارگروه جهاد تبیین توسط حجت الاسلام والمسلمین سفید امین و برادر فدایی، کارگروه اربعین توسط برادر علیمحمدی و کارگروه هیات جامع توسط برادر مداحی و با حضور مدیران هیات رزمندگان اسلام از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

مراسم مناجات خوانی و ذکر مصیبت پس از نماز مغرب و عشاء در رواق دارالهدایه با حضور مادحین اهل بیت علیهم السلام و مدیران هیات برگزار شد.

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری روز اول بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *