گزارش نشست دوره ای خطبای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام – 8 شهریور 1395

خانه / آموزش / گزارش نشست دوره ای خطبای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام – 8 شهریور 1395

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش نشست دوره ای خطبای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام – 8 شهریور 1395

نشست دوره ای خطبای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام دوشنبه هشتم شهریور 95 در مجتمع منتظران شهادت در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این همایش نیم روزه در حدود 60 تن از سخنرانان حضور داشتند که پس از قرائت قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام مرتضی صلح میرزایی، معاونت محترم آموزش هیأت رزمندگان جناب حجت‌الاسلام مجتبی سفیدی به عنوان مدیر جلسه به بیان نکاتی در خصوص برنامه ها و اهداف این معاونت پرداختند.

پس از آن حجت الاسلام حسن قائمی با ارائه ی نرم افزار حماسه ی عاشورا به توضیح درباره چگونگی بکارگیری این نرم افزار برای برنامه های ماه محرم پرداختند.
اولین سخنران اصلی برنامه حجت الاسلام و المسلمین عباسی ولدی بودند که مطالب خود را با عنوان سبک زندگی ارائه کردند.

این بحث که با پرسش و پاسخ انتهای آن در حدود دو ساعت به طول انجامید مورد استقبال بسیار زیاد حضار واقع شد.

استاد عباسی تنها راه تغییر سبک زندگی را تغییر در نگرش و نگاه مردم نسبت به زندگی دانستند و در این راستا به بیان مبانی سبک زندگی اسلامی پرداختند که لازم است خطبا با توجه به این مبانی بحث سبک زندگی توحیدی را در جامعه دنبال کنند.

در بخش بعدی نشست جناب آقای سردار دکتر رضا سراج به تحلیل پیرامون مسائل مورد نیاز جامعه در عرصه سیاسی پرداختند. ایشان با تبیین مسائل غرب آسیا و اهداف و برنامه های آمریکا در منطقه و کشور، از مدیریت الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری در خنثی سازی برنامه های دشمن سخن گفتند و به اهمیت انتخابات آتی ریاست جمهوری و وظیفه ی نیروهای حزب الله در این عرصه اشاره کردند. این برنامه ی پرمحتوای دو ساعته با پاسخگویی استاد به سوالات حضار پایان یافت.

بخش پایانی نشست، ذکر توسل به اهل بیت علیهم السلام بود که حجت‌الاسلام مطهری با نوای گرم خود، چشمان حضار را متبرک به اشک نمودند. این همایش با اقامه نمازجماعت در حسینیه ی مجتمع منتظران شهادت به امامت حجت الاسلام وکیل نیری به کار خود پایان داد.

Slide19

5697412

02

Slide20

Slide18

Slide16

Slide14

Slide15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *