گزارش پانزدهمين نشست هم انديشي سخنرانان مرتبط با هيأت رزمندگان اسلام

خانه / آموزش / گزارش پانزدهمين نشست هم انديشي سخنرانان مرتبط با هيأت رزمندگان اسلام

پانزدهمين نشست هم انديشي سخنرانان مرتبط با هيأت رزمندگان اسلام پنجشنبه ٧ بهمن در شهر مقدس قم و در جوار مسجد جمكران در مجتمع ياوران مهدي عج الله تعالي فرجه الشريف از ساعت ٨ صبح آغاز شد. در ابتداي مراسم و پس از قرائت قرآن و سرود مقدس جمهوري اسلامي، يكي از حاضرين در جلسه با توجه به نزديكي به ايام فاطميه چند دقيقه اي ذكر مصيبت فاطمه صديقه سلام الله عليها را زمزمه نمود. حجت الاسلام تويسركاني دبير اين نشست ضمن خيرمقدم و خوشامدگويي به حضار و اعلام برنامه صحبتهاي كوتاهي در خصوص اين نشست داشتند.
حجت الاسلام جعفري اولين سخنران بودند كه در خصوص سبك زندگي فاطمي صحبت هاي خود را ارائه نمودند.
سخنران بعدي حجت الاسلام دكتر فهيمي بودند كه در خصوص اقتصاد مقاومتي ارائه مطلب فرمودند. ايشان با استناد به روايات و احاديث متنوع از ائمه و معصومين و همچنين آمار و ارقام جمع آوري شده در خصوص اقتصاد كشور صحبت هاي كامل و جامعي داشتند.
در ادامه اين نشست حجت الاسلام والمسلمين سيدحسين مومني نيز در خصوص سيره و سبك زندگي فاطمي صحبت فرمودند. ايشان همچنين سه كتاب مربوط و مناسب در خصوص اين موضوع رو به حضار معرفي كردند.
همچنين در طول جلسه تمامي حضار به بيان نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود در مورد مسائل مختلف عنوان شده در جلسه پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمين دكتر رفيعي سخنران بعدي اين جلسه بود كه مصاديق اخلاقي حضرت زهرا سلام الله عليها را به صورت يك مبحث كامل با اشاره به منبع براي استفاده ساير خطبا عنوان نمودند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب سخنران بعدي جلسه بودند كه در خصوص برجام و دوران پسابرجام صحبتهاي بسيار كامل و شفافي براي حضار ايراد نمود كه موردتوجه خاص افراد شركت كننده واقع گرديد.
دكتر سراج كارشناس مسائل سياسي آخرين سخنران اين مراسم بود كه ابتدا در خصوص برجام صحبت كرده و در ادامه درباره مسئله انتخابات، اتفاقات سوريه و يمن و …. صحبت و در ادامه به سئوالات پاسخگو بودند. اين جلسه در ساعت ١٤ پايان يافت.

گزارش تصویری مراسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *