گفتاری از آیت الله مجتبی تهرانی | دل امام زمان را به درد نیاوریم

خانه / انتظار و مهدویت / گفتاری از آیت الله مجتبی تهرانی | دل امام زمان را به درد نیاوریم

همیشه طوری عمل می‌‌کنیم که گویی بی‌صاحبیم، ما بی‌صاحب نیستیم، ما دلسوز داریم و زیر سایۀ او هستیم و تمام هستی ما به‌نحوی از اوست.

گفتاری از آیت الله مجتبی تهرانی | دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه را به درد نیاوریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی استاد اخلاق در سلسله مباحث اخلاق و معارف اسلامی به‌مناسبت روز نیمۀ شعبان گفت: نباید دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه را به درد بیاوریم. آرزویمان این است که این قابلیت را پیدا کنیم به خدمت حضرت برسیم و ایشان را زیارت کنیم، همۀ اینها درست است، اما کسانی در این زمینه موفقند که دل حضرت را به درد نمی‌آورند.

گفتاری از آیت الله مجتبی تهرانی | دل امام زمان را به درد نیاوریم
گفتاری از آیت الله مجتبی تهرانی | دل امام زمان را به درد نیاوریم

وی افزود که یکی از بزرگان می‌فرمود: “تو خودت را اصلاح کن، حضرت خودش نزد تو می‌آید، دیگر تو نمی‌خواهد به این در و آن در بزنی.”، ما باید این‌طور باشیم.

آیت‌الله مجتبی تهرانی اظهار کرد: وقتی یک کودکی روی زمین می‌افتد و دستش خراشی برمی‌دارد ما چقدر ناراحت می‌شویم؟ به خدا قسم که امام زمان عجل الله تعالی فرجه از یک گناه ما خیلی بیش از اینها ناراحت می‌شود؛ چون محبت ایشان به ما بسیار زیاد است.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: ما همیشه طوری عمل می‌‌کنیم که گویی بی‌صاحب هستیم، ما بی‌صاحب نیستیم و صاحب داریم، ما دلسوز داریم و زیر سایۀ او هستیم و تمام هستی ما به‌نحوی از اوست؛ پس چرا غافلیم؟

فیلم کامل سخنان آیت‌الله مجتبی تهرانی را در ادامه تماشا کنید:

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *