ولی الله کلامی زنجانی

گفتگو با حاج ولی الله کلامی زنجانی | راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است + فیلم

خانه / چندرسانه ای / گفتگو با حاج ولی الله کلامی زنجانی | راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است + فیلم

راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است که باید به وسیله بزرگان و متفکرین این قوم اجرا شود . باید بگویم تجمعات مردم بهانه داشت. حرف هایی که درباره تورم و گرانی و وضعیت موسسات داشتند، حق بود ولی برخی سوار بر این موج شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عقیق؛شاعر و مداح شهیر زنجانی با آن لهجه شیرین خود، یکی دیگر از میهمانان ویژه همایش مداحان و شعرای نخبه سراسر کشور بود. این شاعر ولایی که در زمینه سرودن شعر همزمان با رویدادهای جاری و ساری کشور و جهان شیعه سرآمد است،

حاج ولی الله کلامی زنجانی در ابتدای این مصاحبه با اشاره به فواید برگزاری همایش مداحان که به همت هیأت رزمندگان اسلام برپا می شود، گفت: گفت و شنود چهره به چهره ، بررسی کردن مسائل مداحی و پیشگیری کردن از انحرافات این حوزه که به هرحال ممکن است در کار هر مداح و یا شاعری پیش بیاید، همگی خوب است. اگر خطایی باشد، بزرگ ترها می گویند و جوان ها با جان و دل قبول می کنند. ضمن اینکه در مشهد و زیر علم علی ابن موسی الرضا هستیم و قطعا تاثیرش بیشتر است.

این شاعر پیشکسوت کشورمان در ادامه به ابراز نظرش درباره ناآرامی های اخیر در کشور پرداخت و البته با چندبیت شعر به خوبی پاسخ موج سواران و موج سازان حوادث اخیر در کشور را داد: « اولا تا انقلاب هست، فتنه و اغتشاش و ناآرامی هم وجود خواهدداشت. راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است که باید به وسیله بزرگان و متفکرین این قوم اجرا شود . همان روزی که آشوب ها شکل گرفت، شاعر جوانی 5 بیت شعر برای فرستاد و من هم چهارپنج بیت به آن اضافه کردم که به نظرم جامع و کامل است و حرف دل ما را می زند ضمن اینکه باید بگویم تجمعات مردم بهانه داشت. حرف هایی که درباره تورم و گرانی و وضعیت موسسات داشتند، حق بود ولی برخی سوار بر این موج شدند.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *