گفتگو با مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان

خانه / اختصاصی هیأت / گفتگو با مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان

مدیر اجرائی هیات رزمندگان استان اصفهان مسئله «آتش به اختیار» در هیأتها مغفول واقع شده است

گفتگو با مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام

نظرتان در مورد مسئله آتش به اختیار که ولی امر مسلمین امام خامنه ای فرمودند چیست؟و تا چه اندازه این فرمایش رهبری اجرایی شده است؟

مدیر اجرائی هیأت رزمندگان استان اصفهان گفت: این مسئله مغفول واقع شد چرا که اتش به اختبار مورد اشاره امام خامنه ای هیاتی ها و نشر فرهنگی هستند. محمد نادر الاصلی مدیراجرانی هیات رزمندگان استان اصفهان در گفتگو با ماهنامه هیأت اظهار داشت: دست اندرکاران هیات رزمندگان به صورت جهادی و با عشق و علاقه فعالیت می کنند و این روحیه به استان ها نیز سرایت کرده است. وی با تاکید بر تربیت افراد جایگزین برای مدیران اجرایی در استانها و قرار گرفتن مشاور جوان افزود: مهم این است که دل و اعتقاد جوان باشد باید به موضوع جوان گرایی بیش از پیش در همایش های دوره ای هیأت رزمندگان پرداخته شود.

به نظر شما آفت هیات ها چیست و چطور می توان براین آفت ها فائق آمد؟

مدیر اجرایی هیات رزمندگان استان اصفهان عنوان کرد: امام خامنه ای فرمودند هیأت ها نباید سکولار باشند و این آفت است؛ امروز روزمرگی نباید فراگیر شود چرا که باعث کند شدن حرکت های دینی و انقلابی می شود و باید مقابل این انحرافی ایستادگی کرد. وی با اشاره به شعار سال تاکید کرد: کالای ایرانی یعنی مردم ایران اگر هینات به دنبال حمایت از مردم باشند شعار سال هم محقق می شود چرا که هیأت ها نباید کار اقتصادی انجام دهند اما باید به دنبال کشف افراد مستقل باشند؛ کشف کسانی که دنبال ناپیداها هستند، نادر اصلی بیان کرد: امروز لیدر هیات ها دو نفر هستند، یک مدیر و دوم مداح، اگر مداح انقلابی باشد و تهدید را بشناسد می تواند تصمیم بگیرد چه نوحه ای را بخواند و چه شعری را انتخاب کند. وی با تاکید بر مسئله آتش به اختیار عنوان کرد: این مسئله مغفول واقع شد چرا که آتش به اختیار مورد اشاره امام خامنه ای، هیأتیها و قشر فرهنگی هستند، هیات حرکتی است در راستای حرکت امام حسین علیه السلام لذا باید با همه نوع گرایش سیاسی و عقیدتی گفت وگو کرد.

گفتگو با مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام

آیا در مورد موضوع نفوذ فرهنگی در هیات های سطح استان اقدامی کرده اید؟

مدیر اجرایی هیات رزمندگان استان اصفهان گفت: باید به مسئله نفوذ فرهنگی بیش از پیش پرداخته میشد اما این نکته مغفول ماند. ما امروز در اصفهان مداحانی تربیت میکنیم در تراز انقلاب اسلامی هستند. وی افرود: حرکتی در اصفهان تحت عنوان «منتظران ظهور» نیازسنجی شد که حدود ۵ هزار و ۲۰۰ نفر مصادف با 11شعبان و روز جوان از اصفهان به سمت جمکران حرکت کردند و این کار با دیدگاه های انقلابی و با هیمنه انقلابی این حرکت انجام شد پیام این حرکت این است که هرجایی ولایت احساس نیاز کند می تواند روی ما حساب باز کند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *