گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی

گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی

خانه / اختصاصی هیأت / گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی

همایش سه ساله های حسینی همزمان در سراسر کشور و تعدادی از کشور‌های جهان، در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با مشارکت پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان کشور  و سازمان بسیج مستضعفین  وسپاه حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه و سپاه سیدالشهدا علیه السلام و سازمان بهزیستی کشور برگزار خواهد شد.

گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام در مصاحبه و گفت و گوی اختصاصی با مدیریت خواهران سازمان بسیج مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی کشور و مسئول پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام، سرکار خانم گنجی در ارتباط با برگزاری همایش سه ساله های حسینی همزمان در سراسر کشور و تعدادی از کشور‌های جهان، در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با مشارکت پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان کشور  و سازمان بسیج مستضعفین  وسپاه حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه و سپاه سیدالشهدا علیه السلام و سازمان بهزیستی کشور و استان خبر دادند.

این همایش در روز شنبه 13 مهر ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود که جهت رفاه حال مادران وکودکان مناطقی که درخواست اتوبوس داشتند هماهنگی های لازم شد.

وی افزود: همایش میثاق عاشوراییان، و سه ساله های حسینی با حضور کودکان و مربیان مهدها و مادران برگزار می‌شود.

گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی
گفت و گو با سرکار خانم گنجی درباره برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی

عاشورا سراسر درس است و حتی سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها نیز درسی برای آزاد مردان و زنان دنیا است که بدانند ایستادن چیست و پیام شهادت این سه ساله امام چه می تواند باشد درسی که امروز باید از مقاومت آن حضرت در برابر ظالمان در خرابه شام گرفت، این است که حجاب و عفاف تا آخرین لحظه زندگی جزئی جدا نشدنی از فرهنگ حسینی است حتی تا پای جان و امروز زنان و دختران ما باید از حضرت رقیه سلام الله علیها الگو بپذیرند.

برگزاری همایش سه ساله های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه با حضور هزاران کودک و مربی و مادران در حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه و 800 شهر با شركت هزاران كودك سه ساله و مادران آنها برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: همه تا ابد بندگی خداوند را مدیون امام حسین علیه السلام هستیم زیرا ایشان با نثار جان خود ارتباط میان انسان و خدا را تعریف و تحكیم كردند و صحنه هایی را بوجود آوردند كه درس زندگی ما و انسانهای آزاده جهان است.

وی درباره اهداف برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: پرداختن به جایگاه والای حضرت رقیه سلام الله علیها و فرزند در خانواده كه دارای هویت انكار ناپذیر است و همچنین نشان دادن مظلومیت كودكان مسلمان و منطقه و جهان كه زیر شدید ترین حملات ظالمانه استكبار جهان و ایادی تكفیری آنها قرار دارند از اهداف برگزاری همایش سه ساله های حسینی است.

وی افزود: برگزاری همایش سه ساله های حسینی از سال 83 توسط پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام شروع شده و امسال با مشارکت همه دستگاه های دولتی و اجرایی، سازمان‌های بهزیستی، شهرداری تهران، شهرداری حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه، ناجا، راهنمایی و رانندگی ، رسانه ملی و نهادهای دولتی و مردمی دیگر در این امر مهم ما را را یاری می دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عاشورا در میان خانواده ها و كودكان بسیار تاثیر گذار است و این همایش یك فرصت برای دست اندركاران برای شناساندن انقلاب  حسینی و زندگی ایشان به کودکان است.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *