گلوله‌بارن داعش در غرب موصل با توپ‌های هوشمند

خانه / مطالب و رویدادها / گلوله‌بارن داعش در غرب موصل با توپ‌های هوشمند

توپخانه نیروهای عراقی مواضع تروریست‌های داعش را در غرب موصل با توپ‌های هوشمند هدف قرار دادند تا مقدمه‌ای برای آغاز عملیات آزادسازی این منطقه باشد.

توپخانه نهاد «مبارزه با تروریسم» در شرق موصل، روز سه شنبه(دیروز) مواضع تروریست‌های داعش را در غرب موصل با توپ‌های هوشمند گلوله‌باران کردند.

به نوشته روزنامه الصباح عراق، سرهنگ «علی حسن» از فرماندهان نهاد «مبارزه با تروریسم» در این باره گفت: صبح روز گذشته، نیروهای عراقی از ساحل شرقی موصل، سنگرها و پایگاه‌های داعش را در بخش‌های جنوب غربی و غرب موصل با توپ‌های هوشمند هدف قرار دادند که در پی آن چندین خودروی نظامی تروریست‌ها نیز منهدم شد و نزدیک به 20 داعشی نیز کشته شدند.

او در ادامه گفت: تمامی نیروها در آمادگی کامل برای آغاز عملیات آزادسازی غرب موصل و رهایی ساکنان آن هستند و تا آغاز عملیات روزهای زیادی نمانده و ما در انتظار فرمان فرماندهی کل نیروهای مسلح هستیم.

پیش از این بمباران مواضع داعش، نیروی هوایی عراق در شامگاه دوشنبه میلیون‌ها اعلامیه را بر فراز مناطق غربی موصل منتشر کرده بود که در آن با نوید پیروزی نزدیک به اهالی غرب موصل، از آن‌ها خواسته شده بود تا از مناطق حضور تروریست‌ها دور بمانند.

هفته گذشته نیز نیروهای عراقی مواضع داعش را در غرب موصل با توپخانه گلوله باران کردند.

نیروهای نهاد مبارزه با تروریسم در تاریخ 4 بهمن گذشته توانستند پس از دو ماه بخش شرقی موصل را به طور کامل به کنترل خود در آورند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *