یادواره جانمراد محمودی چلیچه ای شهید نمونه جامعه کارمندان در شهرکرد

خانه / استان ها / یادواره جانمراد محمودی چلیچه ای شهید نمونه جامعه کارمندان در شهرکرد

محمودی شهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر جعفری یادواره شهید نمونه جامعه کارمندان در شهرکرد گفت:شکل‌گیری کشور قدرتمند با تفکر بسیجی و جهادی امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری در یادواره شهید نمونه جامعه کارمندی به قدرت انقلاب اسلامی درجهان اشاره و اظهار کرد:در دنیای امروز دشمن در تلاش است برای کم کردن سرعت حرکت انقلاب اسلامی از هر روشی به کشور صدمه بزند.

استاد دانشگاه ادامه داد:باید بتوانیم ایران اسلامی در جهان به یک قدرت مثال زدنی دست یافته که این جز با روحیه و تفکر بسیجی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نباید به صورت شعار باشد خاطرنشان کرد: باید در عمل تفکر بسیجی و جهادی را نشان دهیم چرا که شعار دادن کاری را از پیش نمی‌برد.

این مسئول به مولفه‌های تفکر بسیجی و جهادی اشاره کرد و افزود: هر فردی که مولفه‌هایی از قبیل کار فی سبیل‌الله، تلاش خستگی‌ناپذیر، استفاده از تمامی امکانات، توکل وامید به خدا، رضایت از نتیجه کار، محدود نبودن در محاسبات مادی داشته باشد می‌تواند ادعای بسیجی و جهادی کار کردن را داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به نقد پذیری مسئولین اشاره کرد و گفت: مسئولین باید نقد پذیر باشند و در مقابل نقد منصفانه موضع گیری نکنند و نقد را عامل مخالفت ندانند تا از این طریق راه درست و غلط را تشخیص دهند.

دکترجعفری پا برجا بودن انقلاب را فقط از برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: تاکنون در عمل مدیریت جهادی را شاهد نبوده ایم و هرچه تاکنون داریم فقط به برکت خون شهدا است.

 تلاوت قرآن ، پخش سرود ، نماهنگ ، مداحی و… از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *