یادواره شهدای آبروی محله وردنجان + تصویر

خانه / استان ها / یادواره شهدای آبروی محله وردنجان + تصویر

یادواره شهدای آبروی محله، شهدای مدافع امنیت و گرامیداشت جهادگر بسیجی مرحوم حجت الاسلام شیخ صادق محمدیوسفی در مسجد وحسینیه سیدالشهداعلیه السلام شهر وردنجان باحضور مردم ومسئولین برگزار شد.

در یادواره شهدای آبروی محله وردنجان بیان شد؛

در طول تاریخ زنان ایرانی بی حجاب و یا بدحجاب نبودند

یادواره شهدای آبروی محله، شهدای مدافع امنیت و گرامیداشت جهادگر بسیجی مرحوم حجت الاسلام شیخ صادق محمدیوسفی در مسجد وحسینیه سیدالشهداعلیه السلام شهر وردنجان باحضور مردم ومسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر، در این مراسم با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، و درود و سلام به ارواح طیبه امام راحل و شهدا، گفت: شهدا فقط آبروی محله نیستند، آبروی کشورند، آبروی جهان اسلامند، شهدا امیدها را در دلها زیاد می کنند، پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند” بهای جهادگر راه خدا بهشت است”.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به سخنان علامه طباطبایی پیرامون عظمت شهادت گفت: یکی از برکات شهدا در دنیا  این است که نامشان در تاریخ ضبط می ماند، خیلی انسان‌ های بزرگ در دنیا بودند و از دنیا رفتند ولی از آنها خبری نیست، نامشان از ذهن ها خارج شد، اما شهدا حتی اگر کودک هم باشند زنده اند و در تاریخ ماندگار هستند.

این مقام مسئول، به دیدگاه اقبال لاهوري جامعه‏شناس معرفت دررابطه با ابزار فرهنگی، اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب، معماری، خط، لباس، خون، نوع حجاب و پوشش‌ ابزار فرهنگ محسوب می شوند، براساس طراحی های موجود کشور از گذشتگان، در طول تاریخ زنان ایرانی بی حجاب و یا بدحجاب نبودند، همه با پوشش کامل در جامعه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌صدر، به نقش خون در انتقال فرهنگ اشاره کرد و افزود: خون انتقال دهند فرهنگ و تاریخ به نسل هاست، نقش خون بسیار ویژه و مهم است، انقلاب اسلامی ایران ثمره انقلاب حضرت سیدالشهدا علیه السلام  در کربلای حسینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تجلیل از شهدا انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مقاومت، مدافعین حرم و سلامت و شهدای امنیت،گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، رهبری های امامین انقلاب و همراهی آحاد مردم است که بیش از چهل سال توانسته است ئوطئه های دشمنان را خنثی کند و استوار، مقتدر و با عظمت ایستادگی کرده و با شکست دشمنان پیروز میدان باشد و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: عامل فتنه ها استکباری جهانی است که با پول و استفاده از انواع رسانه ها از جمله فضای مجازی، افراد نا آگاه را با خود همراه می کنند، رئیس جمهوری آمریکا در همراهی با عناصر ضد انقلاب و آشوب های خیابانی اعلام کرد ما ایران را آزاد می کنیم، ما پشت سر ناآرم کنندگان امنیت عمومی ایرانیم، البته با اعتراف سران استکبار جهانی فتنه گران این مرحله هم به لطف خدا با شکست مواجه شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌صدر، ادامه داد: دشمنان از نا آرامی ها در کشور بهره می برند، ضمن کم کردن حرکت با سرعت و دقیق پیشرفت ها در ایران اسلامی، برای توافق برجامی و امتیاز گیری از ایران تلاش می کنند، شیطان بزرگ برای کم کردن سرعت افول خود و جایگزین کردن شکست های پی در پی، جنگ ترکیبی را ایجاد کرد، برای پیروزی بر دشمنان، ما امروز بشدت به وحدت و همدلی، مهر و محبت به دیگران و تبعیت از ولایت فقیه نیاز داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: آمریکا و رژیم جعلی اسراییل بدنبال اجرای طرح  پروژه سوریه‌سازی ایران بودند، وقتی اولین گلوله از اسلحه معارضان سوری در دمشق خارج شد کمتر کسی فکر می‌کرد سوریه در حال قربانی شدن برای یک طراحی غربی به منظور شکل گیری جنگ داخلی، تجزیه و دخالت کشورهای آمریکایی و اروپایی است  ولی این اتفاق افتاد و مردم این کشور اصلی ترین قربانیان آن شدند.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، ادامه داد: حوادث تروریستی زاهدان در کنار کشف مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره در مناطق مختلف کشور را شاید بتوان به عنوان ورود رسمی سناریونویسان ضدایرانی برای سوریه سازی ایران عنوان کرد، البته قطعاً این اتفاق به دلایل گوناگون از جمله رهبرهای حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی، بصیرت و پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی، اقتدار نیروهای مسلح ، جنگ تحمیلی هشت ساله و تجربه تحریم ها و حوادث گوناگون ملت ایران، این طرح نمی تواند برای دشمن بهره داشته باشد، اما باید با حساسیت به این دست تحرکات که تلاش می کند ایران اسلامی را به لبه پرتگاه ناامنی ببرند ویژه باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: با نقشه دشمنان اعتراضاتی مردمی آرام آرام در سوریه شکل گرفت و با حضور داعش که با دلارهای استکبار جهانی حمایت می شد، برای حمایت از آشوب گران سوریه، زیر ساخت های این کشور ویران شد و اولین کسانی که مورد حمله بی رحمانه  و بدور از انسانیت قرار گرفتند زنان و کودکان و نوامیس مردم بودند تا اینکه سردار دلها حاج قاسم عزیزبه میدان آمد و با تشکیل بسیج مردمی، داعش وسران آن شیطان بزرگ و حامیانشان را شکست داد و مردم بی پناه سوریه را از جنایات داعش نجات داد.

در این مراسم که امام جمعه و جمعی از روحانیون حضور داشتند برای قدردانی و تجلیل از مقام شامخ علما و روحانیون، عمامه بوسی انجام شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، شعر خوانی یکی از شاعران آیینی، مداحی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جهادگر بسیجی، امام جماعت فقید مسجد، مرحوم حجت الاسلام شیخ صادق محمدیوسفی با تقدیم تمثال مبارک شهدا، از دیگر برنامه های معنوی این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کاظمی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *