یادواره شهدای آموزش نظامی استان چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / یادواره شهدای آموزش نظامی استان چهارمحال و بختیاری

%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c7

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری یادواره سردار شهید ایرج آقابزرگی و 28شهید آموزش نظامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت:یادواره سردار شهید ایرج آقابزرگی، شهید شاخص آموزش و 28شهید گرانقدر آموزش نظامی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته دفاع مقدس ، روز چهارشنبه هفتم مهرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش بسزای فرماندهان و مربیان شهید سپاه استان چهارمحال و بختیاری در آموزش نیروهای دلاور بسیجی در دوران دفاع مقدس و در عرصه تعلیم و تربیت رزمندگان اسلام، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، گامی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان آینده ساز انقلاب است.

وی، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را مایه فضیلت دانست و گفت: واقعیت این است که با تأکید بر قدرت نرم و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی، در مقابل این تهدیدات، با صلابت می توان ایستاد.

محمدسلیمانی، ادامه داد: در راستای آشنا نمودن نسل جوان و قشرهای مختلف مردم با ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام به ویژه فرماندهان و مربیان آموزش نظامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، یادواره شهید شاخص آموزش نظامی، سردار شهید ایرج آقابزرگی و 28 شهید آموزش نظامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس، روز چهارشنبه 7مهرماه، ساعت 9صبح در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.

شهید ایرج آقابزرگی، فرمانده واحد آموزش نظامی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بود که طی عملیات کربلای 5 در تاریخ 21 دیماه 1365 در منطقه شلمچه به فیض شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش روز ۲۶ دی‌ماه ۱۳۶۵، بر دوش خیل کثیر عاشقان ایثار و شهادت در گلزار شهدای زادگاهش شهر نافچ از توابع شهرستان شهرکرد، آرام گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *