یادواره شهدای شهر اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / یادواره شهدای شهر اشکفتک + تصویر

در راستای تجلیل از مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اشکفتک برگزار شد.

یادواره شهدای شهر اشکفتک

در راستای تجلیل از مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اشکفتک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم با شکوه سردار جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، با تبریک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام مي باليم ، این عزیزان با ایثار جان خود، زندگي با عزت، امنيت و توسعه را به ملت سرافراز ايران اسلامي هديه کردند.

سردار علی افضلی افزود: با تبعیت از ولایت، دشمن شناسی، ادامه دادن راه شهدا و ارج نهادن و گراميداشت نام و ياد شهدا و مي‌توان فضيلت های انقلاب اسلامی را زنده‌نگه‌داشت.

وی ادامه داد: رسالت خطير ما در مقطع کنوني زنده‌نگه‌داشتن ياد شهدا است چرا که اين امر با فرهنگ ما گره خورده و بالاترين معيار خوبي ها ياد کردن از رشادت، ايثار و فداکاری شهدا است.

وي بيان کرد: به شهدا و رزمندگان مي باليم که با نثار خون خود زندگي با عزت، امنيت و توسعه را به ملت سرافراز ايران اسلامي هديه کردند.

سردار جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، با اشاره به اينکه نظام جمهوري اسلامي به برکت خون شهدا به جايگاه واقعي خود رسيده است، اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، مکتب ایثار و شهادت است، در جنگ نا برابر 8 ساله، جانفشاني شهدا سبب به زانو درآوردن دشمنان شد و شهدا ثابت کردند حقانيت پيروزي خون بر شمشير خدشه ناپذير است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، در حاشیه این مراسم گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره33 شهید دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره اولین شهید جامعه پزشکی کشور در دفاع از حرم آل الله ” شهید محمد حسن قاسمی” در حسینیه شهدای اشکفتک با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، مسئولان و آحاد مردم بسیجی برگزار شد.

یوسف سلیمانی منفرد ادامه داد: قرائت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، قرائت دکلمه، روضه و نوحه خوانی و زیارت مرقد مطهر شهدا و قرائت فاتحه از دیگر برنامه های یادوراه شهدای اشکفتک بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *