یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرکرد برگزارشد + تصویر

خانه / استان ها / یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرکرد برگزارشد + تصویر

همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج “یادواره شهدای مدافع امنیت و تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه های برادر و خواهر مسجدجامع شهرکرد” برگزار شد.

یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرکرد برگزارشد

بسیج در همه ی عرصه های انقلاب حضور چشمگیر داشته و دارد

همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج “یادواره شهدای مدافع امنیت و تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه های برادر و خواهر مسجدجامع شهرکرد” برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از مقام والای  شهدای امنیت،شهدای تروریستی حرم مطهرشاهچراغ علیه السلام،ایذه واصفهان، آغاز هفته بسیج را گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، تشکیل بسیج از سوی حضرت امام خمینی(ره) را الهام الهی دانست و گفت:ثمرات تشکیل شجره طیبه بسیج در جامعه ساری و جاری است و با استفاده از توان این نیروی ولایتمدار، مخلص و مردمی، بهتر و سریعتر می توان به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به درخشش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: لشکر مخلص خدا در همه ی عرصه های انقلاب حضور چشمگیر داشته و دارد و چتر بسیج بر سر آحاد جامعه گسترده و توسعه و تقویت بسیج برای آحاد جامعه است.

این مقام مسئول در بخش دوم سخنانش با اشاره به حوادث اخیر در کشور با استفاده ازحدیث حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام گفت: ششمین امام شیعیان فرمودند “در فتنه های آخرالزمان مراقب ایمانتان باشید”.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به اینکه فرمایشات اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برخواسته از متن قرآن مجیداست، اظهار داشت: در حدیثی از پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم پیرامون آخرالزمان آمده است “يأتي علي الناس زمان الصابر منهم علي دينه كالقابض علي الجمرة، رسول گرامی اسلام فرمودند: زمانی بر مردم می آید كه ماندن بر دین حق، مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است”

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی گفت: جنگ امروز بین اسلام و کفراست، جنگ بین ایران اسلامی و شیطان بزرگ آمریکاست.

این مقام مسئول ادامه داد: براساس سند راهبردی آمریکا تا سال ۲۰۲۵ اگر بتواند بر کشورهای چین، روسیه و ایران تسلط پیدا کند می تواند در جهان کدخدایی کند،در این راستا علت جنگ روسیه و جنگ ترکیبی در ایران با این هدف پیگیری می شود، این در حالی است که براساس گفته اندیشمندان، افکار عمومی و کارشناسان آمریکایی، هرچه جلوتر می رویم به افول آمریکا نزدیکتر می شویم، اندیشمندان و کارشناسان آمریکایی اعلام کردند آمریکا در زمنیه های فرهنگي، اقتصادی، اجتماعی درحال افول است.

کارشناس مسایل روز و مذهبی، به اوضاع اقتصادی ایران و جهان اشاره کرد و افزود: در ایران مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما بسیاری از کشور های جهان و اروپا در مسایل اقتصادی به قدری گرفتار شدند که بین تأمین نان و گرما در زمستان باید یکی را انتخاب کند، قدرت مالی برای تامین هردو که لازمه زندگی هر فردی می باشد را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به حوادث اخیر در برخی از شهرها اشاره کرد و گفت: کارگردان اصلی اغتشاشات ایران، آمریکایی‌ها هستند، شیطان بزرگ برای جلوگیری از سرعت افول آمریکا، نیاز به نا آرامی در کف خیابانهای ایران اسلامی دارد، در این رابطه از همه ی ابزار ها استفاده کردند، اما مردم ولایتمدار و بصیرت ایران، دشمن را شکست داد و توطئه های آنان با عدم همراهی مردم و حضور میلیونی آحاد مردم بویژه زنان با حجاب در راهپیمایی 13 آبان سراسر کشور، این بار هم با شکست مواجه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: کارشناس وزارت خارجه آمریکا در امور تحریم، درنشستی که امسال علیه جمهوری اسلامی برپا ‌کردند، بر مواردی مثل افزایش قیمت‌ها، ساخت اتاق جنگ داخلی و ایجاد نارضایتی‌های عمومی، سلب امنیت از نیروهای حامی نظام، ارتباط سلولی با لیدرها مخالف با ایران تأکید داشتند، ایجاد ناامیدی به آینده کشور و تضعیف اعتقاد و باور جوانان از دیگر مواردی است که دشمن خیلی پیشتر با برگزاری کمپین‌های متعدد، کلید زده است.

وی ادامه اظهار داشت: “ریچارد نفیو” درباره دیدار وزیرخارجه آمریکا و سران اروپایی به منظور جلب حمایت آنها علیه تهران اعلام کرد “می توان گفت دیپلماسی آمریکا شکستی مفتضحانه بود، هیچ کسی از سیاست ایالات متحده در قبال ایران پشتیبانی نمی کند، البته این به معنای حمایت اروپا از همه سیاست های ایران نیست اما در مجموع ایالات متحده نتوانسته است که متحدان خود در اروپا و دیگر نقاط جهان را درباره سیاست هایش قانع کند”.

کارشناس مسایل روز و مذهبی،ادامه داد: “ریچارد نفیو”  اعلام میدارد “جمهوری اسلامی نه تنها امنیت خود؛ بلکه داعیه امنیت کشورهای پیرامون خود را دارد، جمهوری اسلامی با شکست داعش این خبر را به دنیا مخابره کرد که امروز دیگر نه آمریکا توانایی مقابله با ایران را دارد و نه دیگر کودتایی در داخل کشور می‌تواند به تغییر سیاست جمهوری اسلامی کمک کند”.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به برنامه خرابکارانه ‌دموکرات‌های ‌آمریکایی علیه ایران اسلامی، افزود: دموکرات‌های آمریکایی معتقدند افزون بر فشارهای اقتصادی، نقش گروه‌های داخلی با تقویت و هدایت آنها ذیل توسعه حقوق مدنی و پروژه نفوذ در بین اساتید، دانشجویان و تحریک مردم برای ایجاد آشوب در خیابان‌ها و بهره‌برداری از عصبانیت مردم عراق و لبنان برای کاهش نقش گروه‌های مقاومت در عراق و لبنان از موارد الزامی برای شکست جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: خواسته دشمنان این است که حجاب به عنوان مرکز اغتشاشات قرار بگیرد، حجاب و زن موتور پیش‌برنده جامعه می باشند، اغتشاشات سالهای 1378، 1388، 1398 تخریب ساحت گروه‌ها بود، اما در اغتشاشات اخیر با موضوع زن و حجاب ساحت دین را نشانه گرفته‌اند.

این مقام مسئول، به سرعت حرکت انقلاب اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی،اشاره کرد و ادامه داد:علت اصلی آشوب‌های اخیر، پیشرفت و جهش ایران اسلامی،در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی، اجتماعی، نظامی … است، دشمنان تاب و توان دیدن سرعت پیشرفت ایران اسلامی را ندارند.

کارشناس مسایل روز و مذهبی، در ادامه افزود: برپایی جشن عید سعید غدیرخم با پذیرایی سه میلیونی، حرکت عظیم و جهانی پیاده روی اربعین حسینی، با حضور میلیونها انسان عاشق حضرت سیدالشهدا علیه السلام، عضویت ایران در شانگهای، ارتباط اقتصادی با کشورهای همسایه، اجرای طرح تحولی ارز ترجیحی، همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در حل بحران‌هایی و نیز حضور موثر رییس جمهور اسلامی ایران در اجلاس سالانه سازمان ملل، برگزاری تمامی دیدار ها و جلسات از پیش تعیین شده در آمریکا و ناکامی سران آمریکا با طراحی های مختلف برای دیدار “رییس جمهور اسلامی ایران” با “بایدن” در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل، از مواردی می باشد که آتش به دامن شیطان بزرگ آمریکا انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،افزود: هفته گذشته‌ رئیس دولت آمریکا در پیامهایی گفتند در مسئله هسته ای کوتاه بیایید، تا اغتشاشات و آشوب‌های کف خیابان را جمع می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به تلاش بی وقفه دولت سیزدهم گفت: خدمات ارزشمند دولت در عرصه های مختلف به صورت جامع و کامل رسانه ایی نمی شود، در جهاد تبیین و بیان اقدامات انجام شده و در دست اقدام مدیران، اساتید، نخبگان مسئولیت دارند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی فرمانده پایگاه شهداء، شعر خوانی یکی از شاعران آیینی، تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه های برادر و خواهر مسجدجامع شهرکرد، گرامیداشت هفته مبارک بسیج از دیگر برنامه های یادواره شهدای مدافع امنیت بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *