یادواره شهدای منطقه مشایخ و چغاخور برگزار شد

خانه / استان ها / یادواره شهدای منطقه مشایخ و چغاخور برگزار شد

 

مشایخ

یادواره شهدای منطقه مشایخ و چغاخور در مسجد امام حسین علیه السلام روستای معدن از توابع ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛یکی از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم معنوی با تسلیت شهادت رئیس مذهب و احیاگر فقه جعفری، حضرت امام صادق علیه السلام، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

ایوب زمانی، افزود: شهدا و خانواده های معظم این عزیزان،‌ارزشمندترین افراد جامعه ما هستند؛ چرا که امنیت و ثبات نظام و آسایش مردم مرهون فداکاری و از جان گذشتگی این قشر است.

وی، به ویژگی های بارز شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اخلاص، تقوا، ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی از خصوصیات منحصر به فرد رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

زمانی،مطالعه وصیت شهدا را توصیه کرد و افزود: حفظ نظام، تبعیت از ولی فقیه، اهمیت به اجرای احکام دین به ویژه نماز و روزه و حفظ حجاب و عفاف در جامعه،‌از نکات بسیار ارزشمندی است که در وصیت اکثر شهدای انقلاب اسلامی مکرراً ذکر شده است.

در این مراسم نورانی که با حضور معتمدین عشایر، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، از خانواده شهدا با اهدای لوح، تجلیل شد.

گفتنی است: منطقه عشایری مشایخ و چغاخور، 28 شهید گلگون کفن در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *