یادواره شهدا شهر خنگ و مالخلیفه + تصویر

خانه / استان ها / یادواره شهدا شهر خنگ و مالخلیفه + تصویر

یادواره شهدا شهر خنگ و مالخلیفه همزمان با اقامه نماز مغرب وعشایردرمسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر خنگ لردگان بر گزار شد. 

یادواره شهدا شهر خنگ و مالخلیفه همزمان با اقامه نماز مغرب وعشایردرمسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر خنگ لردگان بر گزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم امام جمعه فلارد با  تبریک‌ هفته  مقدس بسیج  وگرامیداشت یاد وخاطره شهداء گفت: سلام و درود خدا بر شهیدان، سلام و درود خدا بر مادران شهیدان، سلام و درود خدا بر پدران، شهدا سلام و درود خدا بر همسران شهدا.

حجت الاسلام محمود خیری ادامه داد: ما شهادت می دهیم شهدای پر افتخار ما برای خدا، و برای دفاع از ناموس وطن سینه خود را سپر گلوله و خمپاره ها کردند، شهادت می دهیم شهدا خاک سرد جبهه را بر آغوش گرم خانواده ترجیح دادند.

امام جمعه فلارد اظهار کرد: تا قبل از این، تاریخ سراغ ندارد مادری را که جنازه تکه تکه شده فرزندش را جلوی او بگذارند و او خوشحال شود و یا پدری را که چند فرزندش شهید شده، فرزندان دیگرش را نیز به جبهه بفرستد و به آن افتخار کند، مامدیون شهدا و خانواده معظم آنان هستیم.

حجت الاسلام خیری اظهار کرد: نگرانی مادران شهدا از این نیست که جگر گوشه خود را از دست داده اند بلکه از این است که مبادا خداوند این قربانی را از او نپذیرد،کجا می توان این روحیه را دید جز آنجا که مکتب عاشورا و فرهنگ اباعبدالله الحسین علیه السلام حکم فرمایی کند.

این مقام مسئول هفته بسیج را به همه مردم ایران بویژه بسیجیان عزیز تبریک و خداقوت گفت و اظهار داشت:من عملکرد حوزه مقاومت بسیج در منطقه فلارد را هم از جنبه های رزمی، فرهنگی، آموزشی، معرفتی و اجتماعی عملکرد قوی می دانم.

امام جمعه فلارد اظهار کرد: امروز رهبرمعظم انقلاب به جوانان حکم و فتوای جهاد داده است ولی نه به معنای حضور در عرصه های نظامی بلکه حضور جهادی در عرصه علم و پژوهش، بسیجی باید مرد میدان علم باشد بسیجی باید بهره مند از معنویت و اخلاق باشد، بسیجی در کنار جهاد علمی آنطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مرقوم فرموده اند باید مانوس با نماز و عبادت خداوند و توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام  و متخلق به اخلاق، ایثار، گذشت، راستگویی و مردم داری باشد، خداوند ما را رهرو راستین شهدا قرار بدهد.

اقامه نماز مغرب وعشاء،تلاوت کلام نورانی وحی، سرود جمهوری اسلامی ایران  و سخنرانی،مداحی  اهدا جوایز،  پذیرایی از برنامه های  یادواره شهدا بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *