یادواره های شهدا احیاگر مسیر ولایتمداری در جامعه است

خانه / استان ها / یادواره های شهدا احیاگر مسیر ولایتمداری در جامعه است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان روستای شیخ شبان گفت: یادواره های شهدا باید روح معنویت و ولایتمداری شهدا را در جامعه تقویت كند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان روستای شیخ شبان گفت: یادواره های شهدا باید روح معنویت و ولایتمداری شهدا را در جامعه تقویت كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اكبری در جمع بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران روستای شیخ شبان با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی های شهدا، گفت: ما در پیشگاه خداوند متعال دارای تكالیفی هستیم كه این تكالیف برگرفته از سیره و راه شهداست، شهدایی كه بر اثر عبادت و بندگی و توسل به خدا آنچنان به خدا نزدیك شده بودند كه امورات دنیایی و پست و مقام های زودگذر برایشان هیچ اهمیتی نداشت و برخی از این شهدای عزیز حتی مكان و زمان شهادت خود را نیز می دانستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به برگزاری چهارمین یاواره شهدای روستای شیخ شبان در آینده نزدیک، افزود: یادوراه های شهدا كه به همت خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و بسیجیان در اقصی نقاط كشور برگزار می شود باید به گونه ای برنامه ریزی شود كه روح معنویت و ولایتمداری شهدا را در شهرهای محل برگزاری و منطقه و حتی استان تقویت كند و اثرات فرهنگی آن بر روی جامعه و مخصوصا جوانان ادامه دار و پایدار باشد.

سردار اكبری اظهار داشت: روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان از افتخارات شهرستان بن و استان چهارمحال و بختیاری است و به همین جهت باید یادواره شهدای این روستا در سطح بالایی برگزار شود.

وی ادامه داد: یادوراه 84 شهید گرانقدر این روستا می تواند اثر گذاری فرهنگی بسیار خوبی در سطح شهرستان و حتی استان داشته باشد، همانگونه كه سومین یادوراه شهدای این روستا با حضور مسئول دفتر مقام معظم رهبری اثرات بسیار خوبی در استان داشت و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گردید.

سردار اکبری اضافه کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره از سوی ما ندارند؛ بلكه ما هستیم كه برای قطع نشدن ارتباطمان با شهدا و طلب كمك و یاری از آنها در مسیر دشوار مبارزه با استكبار جهانی در جنگ نرم به آنها نیازمندیم.

گفتنی است: در این دیدار صمیمی، بسیجیان و رزمندگان و ایثارگران روستای شیخ شبان با فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام برای برگزاری چهارمین یادواره شهدای روستای شیخ شبان با دعوت از سخنران و مداح مطرح كشوری همفكری کردند و برای اجرای با شكوه این یادواره برنامه ریزی های لازم انجام شد.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *