یادواره 300 شهید عشایری در بام ایران

خانه / استان ها / یادواره 300 شهید عشایری در بام ایران

یادواره شهدای عشایر استان چهارمحال وبختیاری با حضور سرلشکر دکتر محسن رضایی،خانواده معظم شهدا، مسئولان در شهرکرد برگزار شد.

یادواره شهدای عشایر استان چهارمحال وبختیاری با حضور سرلشکر دکتر محسن رضایی،خانواده معظم شهدا، مسئولان در شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان دراین مراسم با شکوه گفت: اوج بالندگی عشایر،سرباز اسلام و قرآن بودن می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان، در یادواره 300 شهید عشایری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به فرماشات امام (ره)، اظهار کرد: عشایر ذخایر انقلاب هستند که در تمامی عرصه‌ها حضور پرشور و قدرتمندانه دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام با اشاره به حضور غیور مردانه عشایر در 8 سال دوران دفاع مقدس، عنوان داشت: عشایر در تولید کار، تلاش و پویایی در عرصه‌های فرهنگ همیشه پیش قدم بوده اند و  هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فرهنگ عشایر، فرهنگی اصیل است که همچنان در بین عشایر وجود دارد، بیان داشت: عشایر برای حفظ فرهنگ دین و اسلام با تمام هستی خود در وسط میدان عمل هستند که هریک از عشایر برای این نظام ثروتی ارزشمند می‌باشد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولین باید بیش از پیش به عشایر و مناطق روستایی توجه کنند گفت: توزیع امکانات در شهر، مناطق روستایی و عشایر نشین باید به صورت یکسان باشد و نباید بی عدالتی در توزیع امکانات وجود داشته باشد.

 

حجت السلام و المسلمین نکونام اوج بالندگی عشایر را سرباز اسلام و قرآن بودن دانست و تصریح کرد: عشایر به وعده های خداوند ایمان دارند چرا که در دوران جنگ و در طول زندگی خود وعده های خدواند را دیده و باور کرده اند و  این در حالی است که برخی افراد سست ایمان و سست پیمان با یک لبخند استکبار شاد شده و دل به آنان می‎بندند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به سند fatf  اشاره داشت و اظهار کرد: این سند یک خیانت به کشور است چرا که این سند ذلت و استعمار فرهنگی است و نباید در کشور تصویب شود.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: نباید از تحریم ها و تهدید های دشمن ترسید،  رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز می‌گویند نترسید و شما کار خودتان را بکنید، شما به توانمندی‌های درون تکیه کنید، شما به نیروی جوان تکیه کنید، به استعدادهای درون تکیه و خودتان را قوی کنید و از هیچ چیز نهراسید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *