یک هیأت دانشجویی برای «فرمان جهاد تبیین»فراخوان ایده داد

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات و دیدارها / یک هیأت دانشجویی برای «فرمان جهاد تبیین»فراخوان ایده داد

هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، پویش «فرمان جهاد تبیین» را برای گردآوری نظرات و ایده‌ها به منظور طراحی راهکاری برای شیوه «جهاد تبیین» در هیأت‌ها راه‌اندازی کرد.

یک هیأت دانشجویی برای «فرمان جهاد تبیین»فراخوان ایده داد

هیات: امام خامنه ای در دیدار با هیأت‌های دانشجویی کشور در روز اربعین سخنانی پیرامون ضرورت تبیین حقایق از سوی جوانان تأکید فرمودند و خاطر نشان کردند: :شما جوانان عزیز و دانشجویان عزیز که به معنای واقعی کلمه میوه‌ دل ملّت و امید آینده‌ این کشورید، به مسئله‌ی «تبیین» اهمّیّت بدهید. خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود.»

دی پی این تاکیدات معظم‌له پیرامون این موضوع، هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام بر آن شد تا با برگزاری پویش «فرمان جهاد تبیین» نظرات همه دغدغه‌مندان و صاحب‌نظران را جهت استخراج الزامات و چگونگی گفتمان‌سازی جهاد تبیین در هیأت‌ها و جامعه جمع‌آوری کرده و با بررسی نظرات و ایده‌ها اقدام به طراحی راهکارهایی پیرامون شیوه تحقق «جهاد تبیین» در هیأت‌ها کند.

یک هیأت دانشجویی برای «فرمان جهاد تبیین»فراخوان ایده داد

براین اساس از همه دانشجویان و جوانان مومن انقلابی دعوت می‌شود تا پایان مهرماه با شرکت در این پویش با لبیک به فرمان امام خامنه ای، ایده‌ها و نظرات خود را با این موضوع به هیأت میثاق با شهدا ارائه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را به آیدی misaqbashohada در پیام‌رسان‌های داخلی و تلگرام و یا شماره ۰۹۱۹۶۹۶۷۳۶۰ روابط عمومی هیأت ارسال کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *