۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه هم بود

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های مناسبتی / ویژه نامه 9 دی / مصاحبه 9 دی / ۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه هم بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی استان البرز گفت: ۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه بود که از آن روز به بعد جنبش‌های مختلفی آغاز شد.

۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه هم بود

هیات: حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلا استان البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای راه بصیرت که در فتنه‌ها نقش‌آفرینی و جان خود را فدای هدایت و بصیرت مردم کردند، گفت: ایام الله مختلفی در طول نظام مقدس اسلامی وجود دارد که ۹ دی یکی از آن ها بوده و به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه یوم الله‌ها، فرصت‌های مناسبی هستند تا بتوانیم به بخشی از تکالیف و وظایفی که بر عهده داریم بپردازیم، به تجدید بیعت مردم با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۹ دی اشاره و عنوان کرد: مردم کار بزرگی در تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه انجام دادند که این موضوع حکایت از آگاهی، بیداری، بصیرت و بینش درست آن‌ها دارد.

یوسفی با اشاره به انقلاب کشور مصر و نظر انقلابیون این کشور در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران، افزود: باور آن ها این بود که در سال ۱۳۸۸ طراحی‌های پیچیده جبهه غربی، عبری و عربی علیه جمهوری اسلامی به جایی رسیده بود که بسیاری از افراد یقین داشتند جمهوری اسلامی ایران از این پیچ عبور نخواهد کرد اما خیل عظیم مردم در مقابل فتنه نشان داد این انقلاب شکست ناپذیر است.

۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه هم بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه تاریخ بیداری اسلامی آتش زیر خاکستر بوده و با حیله‌ها و نیرنگ‌ها  مخفی نگه داشته شده است، مطرح کرد: ۹ دی منشأ بیداری اسلامی در منطقه بود که از آن روز به بعد جنبش‌های مختلفی آغاز شد. ۹ دی حکایت از بصیرت بالای مردم داشت و همین بصیرت توانست در مقابل جبهه‌ غربی، عبری و عربی بایستد و انقلاب را از لبه‌ پرتگاه نجات دهد.

وی بصیرت را عامل مهمی برای شناخت راه از بی راهه و حق از باطل دانست و گفت: در طول تاریخ، مشکلات همواره از بی بصیرتی مردم نشأت می‌گرفته است. آن‌ها در مبانی دینی کمتر مشکل داشتند اما در مصادیق همیشه دچار خطا می‌شدند. ملت عزیز ایران توانست با بصیرت به این توانمندی برسد که با پیروی از ولایت، در مقابل انواع دسیسه‌های بیگانگان ایستادگی کند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *