جنگ نرم از جنگ نظامی سخت تراست+تصویر

خانه / استان ها / جنگ نرم از جنگ نظامی سخت تراست+تصویر

تاجی درمراسم هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام اشکفتک گفت:جنگ نرم از جنگ نظامی سخت تراست ،دشمن با هزینه کمتر به اهداف شوم نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم یکی از کارشناسان جنگ نرم استان، با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(علیه السلام) وتبریک عید سعید مبعث  گفت:جنگ نرم  که دشمن بر علیه جوانان و نوجوانان ایرانی و خانواده آنها شروع کرده به مراتب از جنگ نظامی سخت تراست .

وی ادامه داد:دراین جنگ دشمنان با کمترین هزینه و امکانات به اهداف شوم خودشان به راحتی می تواند دست پیدا کنند.

تاجی گفت:برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید کاملا هوشیار وبیدار بود و با بصیرت باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم تا دشمن نتواند به کشور عزیزمان ایران اسلامی ، ولایت فقیه ، جوانان و نوجوانان ما خدشه ای وارد کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال 96 افزود:حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب مدیران جهادی و دارای شاخصه های انقلابی گری و براساس معیارهای که رهبر فرزانه بیان فرمودند، دشمنان را ناامید می کند.

قرائت زیارت عاشورا و توسل به حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *