برگزاری 1600 جشن خیابانی به مناسبت غدیر در سراسر کشور

خانه / اختصاصی هیأت / برگزاری 1600 جشن خیابانی به مناسبت غدیر در سراسر کشور

این کاروان‌ها در سراسر کشور در دهه ولایت و امامت به خصوص در شب عید غدیر و همچنین از روز عید غدیر حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری 1600 جشن خیابانی به مناسبت غدیر در سراسر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، حاج علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در گفت و گو با خبرنگار هیات ضمن اشاره به ویژه برنامه های این هیات به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: امسال همچون سال‌های قبل برپایی کاروان‌های شادی غدیر را در سراسر کشور به همراه احسان غدیر با عنوان « کاروان احسان و شادی » به همت هیات و کمیته کاروان شادی بنیاد بین المللی غدیر خواهیم داشت.

وی افزود: این کاروان‌ها در سراسر کشور در دهه ولایت و امامت به خصوص در شب عید غدیر و همچنین از روز عید غدیر حضور پیدا می‌کنند.

مداحی با اشاره به اینکه در استان تهران 400 جشن خیابانی توسط 60 کاروان شادی و 1200 جشن توسط 200 کاروان شادی و احسان غدیر در استان‌ها برپا خواهد شد، تصریح کرد: این کاروان‌ها در مناطق مختلف کلان شهرها و شهر تهران حاضر خواهند شد. در این کاروان مبلّغی به مدت 10 دقیقه به روایتگری غدیر می‌پردازد و نوگلان، نوجوانان و جوانان حسینی به مدیحه سرایی و شعرخوانی می‌پردازند.

برگزاری 1600 جشن خیابانی به مناسبت غدیر در سراسر کشور
برگزاری 1600 جشن خیابانی به مناسبت غدیر در سراسر کشور

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینکه هدف از این برنامه شناساندن غدیر به مردم به ویژه نسل جوانان، نوجوانان و نونهالان است، خاطرنشان کرد: تفاوت برنامه امسال با سال های قبل با توجه به شرایط فعلی کشور این است که واژه «احسان» را به عنوان اصلی این کاروان ها اضافه کردیم. یعنی امسال علاوه بر برنامه جشن و شادی، برنامه احسان را در دستور کار قرار دادیم.

وی دیگر برنامه این هیات را برپایی جشن در میدان آیینی امام حسین علیه السلام دانست و خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مراسم منتظر تائید نهایی ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا تهران هستیم. این مراسم بناست در شب عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و مدیحه سرایی حاج سید مجید بنی فاطمه و کربلایی محمدحسین پویانفر برگزار شود.

حاج‌ علی اکبر مداحی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کلیه نهادها و سازمان هایی که پشتیبان هیأت رزمندگان اسلام در برپایی این کاروان ها و خیر عظیم بودند گفت: این کاروان ها همزمان با عید غدیر، امسال در شهر تهران با مشارکت و همکاری آستان قدس رضوی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و ناجا برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *