جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک+تصویر

جلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی اشکفتک در منزل شهید سید عبدالله علوی با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علیزاده در جمع پرشور نوجوانان و جوانان در خصوص نامه 31 نهج البلاغه که21 منشور اخلاقی را حضرت علی علیه السلام به امام حسن مجتبی علیه السلام یاد آوری می کنند اشاره و به ایرادسخن پرداخت.

وی افزود: “خود سازی و به یاد خدا بودن”- انسان اگر از خدا بترسد خیلی از موارد ومشکلات حل می شود پیوسته تحت فرمان خداواند باشیم- دلت را با  یاد خدا زنده کن-همه کارها را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کن- دلت را به اندرز نیکو زنده بدار- هوای نفس را با بی اعتنای بمیران- جان را به یقین نیرومند کن .

حجت الاسلام علیزاده به علت خطا و اشتباه اشاره کرد وگفت: وقتی که انسان از معصومین وقرآن واهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام که چراغ هدایت هستند فاصله بگیرد دچار خطا و اشتباه می شود.

وی ادامه داد:انسان در این چندسالی که عمر می کند باید دنبال جمع آوری چیزهای خوب باشد ، باید تقوا جمع کند احترام به والدین داشته باشدتا در آخرت از روی پل صراط به راحتی عبور کند .

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اثر خواندن و عمل کردن به دستورات حضرت علی علیه السلام برای رسیدن به سعادت گفت: یکی از مسیحیان با مطالعه  نهج البلاغه می گوید من عاشق علی علیه السلام هستم و اعلام میدارد بیش از 200 بار نهج البلاغه را خواندم که هر مرتبه چیز جدیدی یاد گرفتم .

تلاوت ایاتی از کلام الله مجید،روضه خوانی و مدیحه سرائی وضیافت شام نذری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه می کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *