گزارش تصویری؛همایش خانواده آسمانی در اشکفتک

خانه / استان ها / گزارش تصویری؛همایش خانواده آسمانی در اشکفتک

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همایش خانواده آسمانی در اشکفتک برگزارشد

گزارش تصویری؛همایش خانواده آسمانی در اشکفتک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزاری همایش خانواده آسمانی و تربیت فرزند صالح با حضور بسیجیان پایگاه ابوذرغفاری، نوجوانان عاشورایی،پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزارشد.

دراین مراسم  علی ایمانی که سخنران این جلسه بود در خصوص موضوعات مرتبط به خانواده گفت: دوران تربیت به روش پدرسالاری گذشته است.

وی، افزود: باید در درجه اول خانواده سپس مربیان و مسئولان با تمام تلاش در تربیت نسل مومن ،ولایی و انقلابی تلاش کنند.

ایمانی تصریح کرد: سیستم آموزشی موجود، تمامی انتظار خانواده ها در تربیت و مهارت های زندگی در فرزندان را برآورده نمی کند و نیازمند آموزش های جدی در این خصوص از سوی خانواده است.

تلاوت قرآن مجید،خوش آمدگوی توسط فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری و مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ، پخش کلیپ  با موضوع های تربیت فرزند -شهدا – دهه مبارک فجر – امام زمان و…. همچنین  تقدیم لوح سپاس و هدیه به 32 نفر از نوجوانان عاشورایی،بسیجیان برگزیدگان در رشته های مختلف شامل : تجلیل از 11 برگزیده مسابقات قرآن و عترت – 6- 15 نفر از عزیزانی که از لخاظ درس – اخلاق – نماز – ورزش و….نسبت به عزیزان دیگر برتری داشتند و تجلیل از عزیزان نوجوانان که در مسابقات ورزشی دانش آموزشی بومی و محلی مقام اول تا ششم را در رده های سنی متفاوت کسب کردند.از دیگر برنامه ای این مراسم بود.

این همایش را از دریچه دوربین با هم مشاهده کنیم…

عکس: سجاد بیاتی

    

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *