جشن خجسته میلاد نیمه شعبان در کوهرنگ+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن خجسته میلاد نیمه شعبان در کوهرنگ+ تصویر

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان مراسم جشن میلاد امام زمان (ارواحنافداه) در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان مراسم جشن میلاد امام زمان (ارواحنافداه) در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت مراسم جشن میلاد در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

امام جمعه کوهرنگ با تبریک میلاد با سعادت ولی عصر (ارواحنافداه) گفت:میلاد با سعادت این امام همام در ابتدای سال جدید مایه خیر و برکت و فرادانی نعمت است.

حجت الاسلام سعید حسین پور افزود:خداوند متعال را شاکریم که در سال جدید با بارش باران رحمت الهی خود تمامی موجودات این کره خاکی را از دریای لا یزال خود بهره مند ساخت.

وی در این مراسم معنوی بیان داشت: علت غیبت و این که حجت خدا در بین ما نیست گر چه حضور دارند و به ما کمک می کنند به ما لطف ویژه دارند ولی ما آن حضرت را نمی بینیم ، این به این خاطر است که ما از تعالیم انبیاء و آموزه های دین مبین اسلام فاصله گرفته ایم و به کارهای غیر منطقی که از روی جهل و غفلت اتفاق می افتد گرفتار می شویم.

امام جمعه کوهرنگ  اظهار داشت: ما باید برای ظهور زمینه سازی کنیم و عشق و ارادت خود را نسبت به آن حضرت اعلام کنیم و هر کسی هر اندازه در توان خود و خانواده خود است می تواند تاثیر گذار باشد ،  این کار را باید با عشق و ایمان انجام دهد.

همچنین به همت معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام کوهرنگ مولودیه خوانی وپخت آش وتوزیع شیرینی وشربت بمناسبت میلاد امام زمان عج درمسجدجامع باسخنرانی حجت الاسلام روح الله سلیمانی امام جماعت مسجد جامع برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سرکار خانم نجفی

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *